Gå til innhold

Anmelde for hva ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei som jeg datet for en stund siden jobber som sjef i rusomsorgen som både sykepleier å hjelppleier. Hun hadde vanvittige mange psykopatiske trekk, hun prøvde å lure meg til å Tronat hun var interesert men det var hun ikke. Måten hun skrev alt sammen på så sa det seg selv at hun køddet med meg. Hun begynnte å vrenge å vri på alt, fullstendig opp ned. Hun fikk meg til å føle meg som en dritt unge at hun følte ansvar over meg osv.

Er det noe jeg kan anmelde hun for ? Slike omsorgsarbeidre er skremmnde å ha i samfunnet. Men noen som vet hva jeg kan anmelde hun for ? Alt hun harbskrevet har vært løgn å det er skremmende hvordan hun tenkte å Knekke meg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som jeg datet for en stund siden jobber som sjef i rusomsorgen som både sykepleier å hjelppleier. Hun hadde vanvittige mange psykopatiske trekk, hun prøvde å lure meg til å Tronat hun var interesert men det var hun ikke. Måten hun skrev alt sammen på så sa det seg selv at hun køddet med meg. Hun begynnte å vrenge å vri på alt, fullstendig opp ned. Hun fikk meg til å føle meg som en dritt unge at hun følte ansvar over meg osv.

Er det noe jeg kan anmelde hun for ? Slike omsorgsarbeidre er skremmnde å ha i samfunnet. Men noen som vet hva jeg kan anmelde hun for ? Alt hun harbskrevet har vært løgn å det er skremmende hvordan hun tenkte å Knekke meg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Det kan være vanskelig å finne noe som er håndfast nok til å anmelde. Psykopater er ofte flinke til å holde seg akkurat på grensen til både hva som er lovlig og hva som kan bevises. 

Det beste rådet er egentlig å holde seg unna. Bryte all kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som jeg datet for en stund siden jobber som sjef i rusomsorgen som både sykepleier å hjelppleier. Hun hadde vanvittige mange psykopatiske trekk, hun prøvde å lure meg til å Tronat hun var interesert men det var hun ikke. Måten hun skrev alt sammen på så sa det seg selv at hun køddet med meg. Hun begynnte å vrenge å vri på alt, fullstendig opp ned. Hun fikk meg til å føle meg som en dritt unge at hun følte ansvar over meg osv.

Er det noe jeg kan anmelde hun for ? Slike omsorgsarbeidre er skremmnde å ha i samfunnet. Men noen som vet hva jeg kan anmelde hun for ? Alt hun harbskrevet har vært løgn å det er skremmende hvordan hun tenkte å Knekke meg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Dette ble veldig uklart. Har hun truet deg med noe? Hva har hun gjort mot/sagt til deg som tilsier at du skal kunne anmelde henne? 

Ellers enig med personen over meg. Det beste er å bare styre fullstendig unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil anmelde henne fordi hun ikke var interessert i deg? Og da er hun psykopat? Hehe.. 

Anonymkode: b03c8...858

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener men....

F.eks emosjonell vold da ? Jeg har alt dette skriftelig fra henne så det kan legges frem som klare bevis. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig ikke men hun har tydelig lekt med følelser å spurt og presset meg om alt mulig. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig ikke men hun har tydelig lekt med følelser å spurt og presset meg om alt mulig. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Utdyp litt er du grei

Anonymkode: b03c8...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utdyp litt er du grei

Anonymkode: b03c8

Ja hun latetvsom at hun var interessert, hvorfor ble det ikke mere sex, hvor glad er du i sex ? Hun:»jeg ville ha mere av sex med deg»

vi var veeeeeldig like men ikke på ett området (nemlig sexen) 

 

en uke senere så var hun såååå usikker fordi vi var såååå ulike på det meste plutselig. 

 

Hun trodde veldig mye om meg og stolte ikke på meg, hele dama var ett stort marerit menn jeg begynnte bare å spille med for lampene hadde blinketbåd gult å grønt for lenge siden. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sur fordi hun ikke ville mere. Jeg trakk meg unna å det skrev jeg til henne. Det gikk 45 min å politiet ringte meg å hun vurderte å anmelde meg sa de. 

Skal slike psykopater gå fri ? 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som jeg datet for en stund siden jobber som sjef i rusomsorgen som både sykepleier å hjelppleier. Hun hadde vanvittige mange psykopatiske trekk, hun prøvde å lure meg til å Tronat hun var interesert men det var hun ikke. Måten hun skrev alt sammen på så sa det seg selv at hun køddet med meg. Hun begynnte å vrenge å vri på alt, fullstendig opp ned. Hun fikk meg til å føle meg som en dritt unge at hun følte ansvar over meg osv.

Er det noe jeg kan anmelde hun for ? Slike omsorgsarbeidre er skremmnde å ha i samfunnet. Men noen som vet hva jeg kan anmelde hun for ? Alt hun harbskrevet har vært løgn å det er skremmende hvordan hun tenkte å Knekke meg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Voks opp, gå videre fremover i livet ditt ikke bakover. Hva og hvem du roter deg borti på din og hennes fritid har ingenting med jobbene deres å gjøre. Det er en privatsak hvem du vil date, hvor lenge du vil date en person du ikke er komfortabel med å ha kontakt med er også din sak. Du kan ikke anmelde en person for noe hun gjør på fritiden fordi du vil ramme henne i jobbsammenheng. Da kan du risikere å få erstaningssaker mot deg. Og politiet har nok av seriøse saker å bruke tid og krefter på om ikke du skal gi dem enda mer som de absolutt ikke er verken interessert i eller kan gjøre noe med. 

Gå og legg deg og få en god natts søvn.

Anonymkode: 98fb5...f04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stjal av meg å i tillegg beholdt noen av tingene som jeg aldri fikk igjen. Hun var en uærlig sjel som kanskje skal passe deg når du blir eldre, kanskje hun tar medisinene dine. Er det slike du vil ha til å passe på deg når du blir eldre ?  Desutten hun kan få svi fordi jeg har aldri opplevd maken, hun tok av seg masken å viste satan i seg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun latetvsom at hun var interessert, hvorfor ble det ikke mere sex, hvor glad er du i sex ? Hun:»jeg ville ha mere av sex med deg»

vi var veeeeeldig like men ikke på ett området (nemlig sexen) 

 

en uke senere så var hun såååå usikker fordi vi var såååå ulike på det meste plutselig. 

 

Hun trodde veldig mye om meg og stolte ikke på meg, hele dama var ett stort marerit menn jeg begynnte bare å spille med for lampene hadde blinketbåd gult å grønt for lenge siden. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Hvor full er du egentlig? Dette er jo bare fjas. Fra begynnelse til slutt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sur fordi hun ikke ville mere. Jeg trakk meg unna å det skrev jeg til henne. Det gikk 45 min å politiet ringte meg å hun vurderte å anmelde meg sa de. 

Skal slike psykopater gå fri ? 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Hva er det du har gjort som har fått politiet til å vurdere anmelde deg? Gjort noe dumt i fylla kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei du kan ikke anmelde noen for at du føler deg lurt i kjærligheten. At hun løy om det hun skrev til deg, eller at følelsene hennes for deg forandret seg etterhver så hun ikke kunne så for det lenger, er ikke å ha psykopatiske trekk. 
Med tanke på hvor såret og bitter du er over det hele så virker du som en personlighetstype med mange svake trekk så jeg skjønner godt at hun følte et slags ansvar for deg som hun ikke ville ha. 

Fordi du føler deg knekt betyr det ikke at hun har manipulert deg fra starten av og hele veien med en ond agenda om å knekke deg. LOVE HURTS. 

Anonymkode: b4337...059

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...