Gå til innhold

Anmelde for hva ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei som jeg datet for en stund siden jobber som sjef i rusomsorgen som både sykepleier å hjelppleier. Hun hadde vanvittige mange psykopatiske trekk, hun prøvde å lure meg til å Tronat hun var interesert men det var hun ikke. Måten hun skrev alt sammen på så sa det seg selv at hun køddet med meg. Hun begynnte å vrenge å vri på alt, fullstendig opp ned. Hun fikk meg til å føle meg som en dritt unge at hun følte ansvar over meg osv.

Er det noe jeg kan anmelde hun for ? Slike omsorgsarbeidre er skremmnde å ha i samfunnet. Men noen som vet hva jeg kan anmelde hun for ? Alt hun harbskrevet har vært løgn å det er skremmende hvordan hun tenkte å Knekke meg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som jeg datet for en stund siden jobber som sjef i rusomsorgen som både sykepleier å hjelppleier. Hun hadde vanvittige mange psykopatiske trekk, hun prøvde å lure meg til å Tronat hun var interesert men det var hun ikke. Måten hun skrev alt sammen på så sa det seg selv at hun køddet med meg. Hun begynnte å vrenge å vri på alt, fullstendig opp ned. Hun fikk meg til å føle meg som en dritt unge at hun følte ansvar over meg osv.

Er det noe jeg kan anmelde hun for ? Slike omsorgsarbeidre er skremmnde å ha i samfunnet. Men noen som vet hva jeg kan anmelde hun for ? Alt hun harbskrevet har vært løgn å det er skremmende hvordan hun tenkte å Knekke meg. 

Anonymkode: 00ca9...d2d

Det kan være vanskelig å finne noe som er håndfast nok til å anmelde. Psykopater er ofte flinke til å holde seg akkurat på grensen til både hva som er lovlig og hva som kan bevises. 

Det beste rådet er egentlig å holde seg unna. Bryte all kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev: