AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg er litt bekymret, siden jeg klarer ikke å oppspore informasjon om dette er normalt jeg klarer å gå inn i en meditasjons/avslapningstilstand veldig lett. Gjerne når jeg ser tilsynelatende tilstede ut. Men da føler jeg ikke lenger følelsen av å være i min egen kropp, kan liksom observere meg selv utenfra. Jeg får ikke med meg noe som skjer utenfra, men hører lyder og stemmer som noe surrende og meningsløst. I denne situasjonen kan jeg også høre merkelige stemmer og se merkelige ting, rett og slett hallusinere. Denne tilstanden i kan jeg komme i når som helst, men kommer ufrivillig i den når jeg slapper helt av kvelden Anonymkode: 87393...c2b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Ja, oppsøk lege. Anonymkode: b54b5...9f5 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Aner ikke. Du bør nok ta det opp med en lege. Anonymkode: 35e10...d10 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 hørtes litt ut som dissosiasjon? Anonymkode: 48746...08f
Snegl Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 Anbefaler å snakke med noen som kan noe om psykisk sykdom. Dette er ikke et forum for å få svar på denne typen spørsmål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå