Gå til innhold

Vil han så spør han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har pratet/snappet med en fyr fra Tinder i et par mnd nå. Han bor noen timer fra der jeg bor og jobber offshore (4-5 uker borte om gangen). Han har også vært 2 uker på ferie i perioden vi har hatt kontakt. Vi har snakket så vidt om at vi vil treffes, men det blir aldri snakket noe konkret om det. Jeg tør ikke spørre fordi jeg har blitt brent noen ganger nå. Vil helst at han skal spørre, og i og med at jeg har hintet om at jeg vil, gir komplimenter osv, så trodde jeg han skjønte at jeg vil. Men kanskje han ikke er så gira da? Vil han så spør han eller? Så usikker... Vi kan jo ikke holde på sånn i månedsvis. Regner jo med at han skriver med andre også og ser an mulighetene... Er jeg for utålmodig? Tips takk!

Anonymkode: 3ac91...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Holar skrev:

Ikke gi hint. 😊

Hvis du er interessert, så si ifra.

Hvordan da? Hvordan lan jeg di det/spørre uten å være altfor på liksom? Kan jeg legge opp til at han spør på en måte? Jeg tenker bare at hadde han vært gira på å møtes, hadde han spurt selv... ts

Anonymkode: 3ac91...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om dere skal treffes en dag. 

Hvorfor må folk gjør alt så fryktelig vanskelig?  Værste som kan skje er at han sier nei ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Spør han om dere skal treffes en dag. 

Hvorfor må folk gjør alt så fryktelig vanskelig?  Værste som kan skje er at han sier nei ...

Jeg har fått nei en del ganger nå og bruker litt tid på å legge det fra meg. Derfor jeg synes det er så vanskelig. Vil nesten heller det en gang skal fade ut... ts

Anonymkode: 3ac91...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt på tide å spørre om dere ikke skal få til å møtes snart ! Ellers så ville jeg avfeid han som useriøs om han aldri spør deg, og aldri følger opp når du spør han (men du får spørre han rett ut å forsøke hvertfall), for det er sikkert kjempe grei ordning for han å ha en nettflørt når han er offshore uten videre forpliktelser.... 

Anonymkode: 3179e...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt på tide å spørre om dere ikke skal få til å møtes snart ! Ellers så ville jeg avfeid han som useriøs om han aldri spør deg, og aldri følger opp når du spør han (men du får spørre han rett ut å forsøke hvertfall), for det er sikkert kjempe grei ordning for han å ha en nettflørt når han er offshore uten videre forpliktelser.... 

Anonymkode: 3179e...2b9

Ja, jeg synes også det er på tide. Får vel bare spørre. Men jeg er veldig redd for at det bare er det, ja... Han har sagt han er ute etter kjæreste, men jeg klarer ikke å stole på at de bare sier det. ts

 

Anonymkode: 3ac91...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...