Kollontaj Skrevet 12. november 2017 #41 Del Skrevet 12. november 2017 35 minutter siden, Jacques skrev: Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. Ja, interessant dynamikk. Når hele Twitter traver i samme takt, hender det at det ender et helt annet sted enn der man begynte. Uansett synes jeg det er tøft gjort av han og jeg heier (med den infoen som hittil har tilkommet) på han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBlaBla Skrevet 12. november 2017 #42 Del Skrevet 12. november 2017 11 timer siden, Drikkeflaska skrev: Jeg vet ikke, men det fremstår litt diffust å bare skrive noe sånt. Hva vil han med det, når han uansett ikke nevner navn? Jeg aner ikke hvem det måtte gjelde, og har derfor heller inget grunnlag til å kunne forholde meg til det han skriver, annet enn at det finnes drittsekker i samfunnet. Men det visste jeg jo fra før av. Nei, de fleste av oss vet jo ikke hvem han sikter til. Det betyr ikke at tweeten ikke er viktig. Det er jo noen (flere) andre der ute som vet utmerket godt hvem det gjelder, og noen føler seg til og med truffet og svetter litt godt nå. Poenget er vel å få denne snøballen til å rulle og håpe at den tar med seg flest mulig på veien. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 12. november 2017 #43 Del Skrevet 12. november 2017 54 minutter siden, Jacques skrev: Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. Dette! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 12. november 2017 #44 Del Skrevet 12. november 2017 1 time siden, Jacques skrev: Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. Og det virker jo som om han er fullstendig klar over det, og velger å ta «den jævla kampen» for å bidra til å sette lys på det. Det er det ikke mange som tør. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inspektøren Skrevet 12. november 2017 Populært innlegg #45 Del Skrevet 12. november 2017 Bare å kåre Schau til årets mann allerede. At dette gjelder TV2 er det vel liten tvil om. TV2 har i en årrekke ansatt smellvakre kvinner til både sporten og været. Ikke at det skal være noe galt i det, men når kriteriene for å få jobb i TV2 er at man skal ha utseendet med seg, så er det noe som er riv ruskende galt. Det mest åpenbare var de ansatte Miss Norge-deltakeren Lisa Marie Moen til å være sportsanker. Hun avslørte ganske raskt hun ikke hadde mye peiling på sport..... Det sier litt om kvinnesynet i TV2. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 12. november 2017 #46 Del Skrevet 12. november 2017 3 hours ago, Jacques said: Ellers er det jo verdt å merke seg hvilken mottagelse Schau sine anklager får kontra når typisk en kvinne bekjenner. Har merket meg det samme. Akkurat det gjør det hele ekstra trist, men samtidig er et slikt initiativ fra en mann selvsagt både gledelig og velkomment. Det måtte ikke uventet en mannsstemme til for å få fram hvilket samfunnsproblem dette er og ikke minst få mennene til å ta stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 12. november 2017 Forfatter #47 Del Skrevet 12. november 2017 Du kan få låv te å sug mæ vest du vil- rai rai 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 12. november 2017 #48 Del Skrevet 12. november 2017 Dette dreier seg om TV2-profiler ja. Ville vært deilig om visse talkshow-folk hadde blitt tatt av lufta og visse rødmussede morromenn med nordlandsdialekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 12. november 2017 #49 Del Skrevet 12. november 2017 TV2 er bygget på en machokultur - bare gå tilbake til begynnelsen og se på the founding fathers. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 12. november 2017 #50 Del Skrevet 12. november 2017 14 minutter siden, Blå politibil skrev: Du kan få låv te å sug mæ vest du vil- rai rai Er det han fra D.D.E som sa det!? Skulle ønske navnene ble lagt ut... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 12. november 2017 #51 Del Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Fireflies skrev: Er det han fra D.D.E som sa det!? Skulle ønske navnene ble lagt ut... Litt lengre nord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 12. november 2017 #52 Del Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Antoinette skrev: Litt lengre nord.... Klarer ikke gjette meg til noe ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 12. november 2017 Forfatter #53 Del Skrevet 12. november 2017 35 minutter siden, Fireflies skrev: Er det han fra D.D.E som sa det!? Skulle ønske navnene ble lagt ut... En fra Namsos ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 12. november 2017 Forfatter #54 Del Skrevet 12. november 2017 34 minutter siden, Antoinette skrev: Litt lengre nord.... Nope. Dette har jeg fått hørt fra han selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 12. november 2017 #55 Del Skrevet 12. november 2017 Æsj. Lure veldig på hvem nr 12 er,han som likte å banke opp kollegaer., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 12. november 2017 #56 Del Skrevet 12. november 2017 Det er jo helt ville tilstander. Galehus. Håper media har planer om å forfølge TV2-ledelsen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 12. november 2017 #57 Del Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Antoinette skrev: Dette dreier seg om TV2-profiler ja. Ville vært deilig om visse talkshow-folk hadde blitt tatt av lufta og visse rødmussede morromenn med nordlandsdialekt. Talkshow? Som i senkveld? Er ikke så mange talkshow på tv2 med menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 12. november 2017 #58 Del Skrevet 12. november 2017 Skjedde denne blottingen på jobb? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 12. november 2017 #59 Del Skrevet 12. november 2017 3 timer siden, ricecrispies skrev: Æsj. Lure veldig på hvem nr 12 er,han som likte å banke opp kollegaer., Ja, det er nok den drøyeste historien. Håper vedkommende blir navngitt snarest. Han er jo en fare for omgivelsene. Har ventet på noen #MeToo-historier fra Medie-Norge, men tenkte kanskje at lille Norge var så ordentlig og gjennomsiktig. Der tok jeg feil, gitt. "...rødmussede morromenn med nordlandsdialekt..". Hvem kan det nå være? En turglad person, mon tro? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. november 2017 #60 Del Skrevet 12. november 2017 Blir det endelig litt utrygt for mektige personer i mediebransjen som er vant til å holde på som de vil, tro? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg