Gjest CecilieX Skrevet 19. november 2017 #241 Del Skrevet 19. november 2017 4 minutter siden, Nicky B skrev: "Keep your friends close, but keep your enemies even closer..." Ja, jeg har tenkt tanken når det gjelder alle som har toet sine hender. Det er selvfølgelige en mulig årsaksforklaring at de ikke gjør noe fordi de vet vedkommende sitter på info som kan skade dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #242 Del Skrevet 19. november 2017 Nå er ikke Langli lenger en del av TV2-sporten (ingenting mistenkelig der), men ja. Alle er stille og mange ser jo det som en del av ukulturen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 19. november 2017 #243 Del Skrevet 19. november 2017 Akkurat nå, ricecrispies skrev: Vet ikke om det er så mye bedre at flere som er omtalt i tweetsene til Schau (og andre voldtektsmenn) retvitrer dette.. Det er jo en del av spillet. De tror de avleder oppmerksomhet mot seg selv. Det kan liksom ikke være de osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokhylla Skrevet 19. november 2017 #244 Del Skrevet 19. november 2017 Her er forøvrig et bilde av tre medlemmer av sportsredaksjonen i SVT. Det er ikke så stor plass for kvinner der heller, ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #245 Del Skrevet 19. november 2017 Haha! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. november 2017 #246 Del Skrevet 19. november 2017 https://m.nettavisen.no/nyheter/innenriks/lundekvam-far-bot-pa-9000-for-vold-mot-kvinne/3423230802.html 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #247 Del Skrevet 19. november 2017 Det virker som VJH har stor tillit blant ansatte i TV 2, jfr til rapporter fra et nylig avholdt allmøte. Og det får meg til å undre meg over hele TV 2. Hva slags bedrift er dette egentlig? Jeg bare skjønner ikke at de ikke skjønner hvor skadelig dette er for deres merkevare, uansett hvor godt likt han måtte være innad. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 19. november 2017 #248 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg forstår ikke hvorfor dette ikke har kommet ut før. Hvorfor er det ingen som har varslet, gått ut i media og snakket om hvordan det er i TV2? Det som kommer frem er ektremt. Føler vi har fått innsyn i en skummel sekt av noe slag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #249 Del Skrevet 19. november 2017 Ta dere fem minutter og send en mail til TV 2. De har åpenbart tungt for det. https://tips.tv2.no/#/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 19. november 2017 #250 Del Skrevet 19. november 2017 7 minutter siden, Sandin skrev: Det må jo være litt belastende å være en av de i TV2-sporten som faktisk HAR oppført seg. Man blir jo likevel utsatt for spekulasjoner. At ikke de tar til motmæle! Langli er for eksempel svært aktiv på Twitter og kommenterer mange ganger i døgnet, men dette er han helt stille om! Som Skartveit skrev i VG så sitter det nok mange kulturpersonligheter, for å bruke et vidt begrep, stille og venter på at dette skal gå over. At f.eks. Langli ikke tar til motmæle trenger ikke bety at han har egne svin på skogen, men at han rett og slett vet at han blir svar skyldig om journalisten spør ham hvorfor han ikke sa noe eller støttet ofrene. Det er feigt som f@en å holde kjeft, men det ville kanskje vært enklere å "stå frem" som uskyldig om de gjør det i flokk? Men som @ricecrispies også sier så har tweetsene til Schau blitt retweetet av folk som ble nevnt i dem, det spiller kanskje også inn. Når de skamløst forsøker å skyve fokuset over på andre enn dem selv*, så forstår jeg tildels hvorfor de uskyldige nøler med å stikke hodet frem. * Det funker ikke. #vivethvemduer #TvMe2 https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/JPK76/TvMe2, av Ida Amalie Svensson og Charlotte Myrbråthen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #251 Del Skrevet 19. november 2017 Men de kunne jo gått ut i flokk nå, Børsllid, Thorstvedt, Alsaker, Myhre og co og tatt grep om situasjonen. Tatt avstand sammen og kommet med lovnader for fremtiden. Lagd en hashtag, om det er det språket de snakker best. Hva som helst. Bare marker hvor du står og ta stilling. Nå er de jo bare en forlengelse av det som har vært problemet i den redaksjonen - at ingen har slått ned på uønsket oppførsel. Til å være et tabloid mediehus er de imponerende dårlig til å kommunisere. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dracarys Skrevet 19. november 2017 #252 Del Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, Fabien skrev: Det virker som VJH har stor tillit blant ansatte i TV 2, jfr til rapporter fra et nylig avholdt allmøte. Og det får meg til å undre meg over hele TV 2. Hva slags bedrift er dette egentlig? Jeg bare skjønner ikke at de ikke skjønner hvor skadelig dette er for deres merkevare, uansett hvor godt likt han måtte være innad. Jeg syns det er kjempefint at de går foran med et dårlig eksempel. Metoo-bølgen har fått såpass stort momentum nå at når man blir avslørt som en stum tilskuer av trakassering i bedriften sin, er eneste utvei langflat ydmykhet. Bølgen drukner dem ellers. Og det er stor forskjell på å ta ansvar (dvs ta sin hatt og gå) og å bortforklare, lyve, prøve å flytte fokus, angripe de som påpeker fakta med svada om ledergruppekonfidensialitet og whatnot. Men der igjen, vi må ikke glemme verdien av denne amatørmessige kløningen. Til skrekk og advarsel for neste avsløring. For den kommer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 19. november 2017 #253 Del Skrevet 19. november 2017 5 minutter siden, Fabien skrev: Men de kunne jo gått ut i flokk nå, Børsllid, Thorstvedt, Alsaker, Myhre og co og tatt grep om situasjonen. Tatt avstand sammen og kommet med lovnader for fremtiden. Lagd en hashtag, om det er det språket de snakker best. Hva som helst. Bare marker hvor du står og ta stilling. Nå er de jo bare en forlengelse av det som har vært problemet i den redaksjonen - at ingen har slått ned på uønsket oppførsel. Til å være et tabloid mediehus er de imponerende dårlig til å kommunisere. Jeg er helt enig, men de som fremdeles har tilknyting til kanalen har helt sikkert fått munnkurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #254 Del Skrevet 19. november 2017 3 minutter siden, ti10 skrev: Jeg er helt enig, men de som fremdeles har tilknyting til kanalen har helt sikkert fått munnkurv. Mulig, men liksom ... jeg har ikke sett noen av de ta avstand fra seksuell trakassering generelt engang og jeg tviler på at det er munnkurv på det. Ikke at det er så mye verdt, men si nå NOE om det alle snakker om. Flere av de har heller forsvart den ekstremt omstridte sjefen deres, så munnkurven har ihvertfall ikke vært total. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #255 Del Skrevet 19. november 2017 Faen, det var kommunikasjonsrådgiver jeg skulle blitt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #256 Del Skrevet 19. november 2017 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #257 Del Skrevet 19. november 2017 12 og 15/16 er to forskjellige personer. Bare sånn at det er klart. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 19. november 2017 #258 Del Skrevet 19. november 2017 2 minutter siden, Fabien skrev: 12 og 15/16 er to forskjellige personer. Bare sånn at det er klart. Ja, jeg vet . men 15/16 er han jeg nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #259 Del Skrevet 19. november 2017 Olsen går nye veier Jeg kommer bare ikke over hvor ABSURD ordlyden i denne saken er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabien Skrevet 19. november 2017 #260 Del Skrevet 19. november 2017 https://twitter.com/TufteJo/status/932206185016647680 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg