Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 har hatt den siden søndag (noe som ikke skulle skje siden jeg gikk på utsetting på p-pillene) og har vært sint helt siden da, og ikke bare litt irritabel men kjempe pissed off og har lyst til å banke opp enhver som sier noe litt irriterende til meg Eneste som gjør meg glad er å sitte hjemme og se gøye filmer/tvserier som south park og south park filmen, men vil jo gjerne være sosial også så jeg gikk med venninnene mine ut en liten tur i dag og satt bare og freste for jeg prøver å leke morsom, men har en så utrolig idiotisk sur humor når jeg er sinna, og blir enda mer gretten for at de ikke skjønner at jeg tuller, noe som ikke er deres feil engang! Ikke sinna på dem men på meg, for at jeg oppfører meg som en idiot og har egentlig bare lyst til å begynne å grine men er for SUR TIL DET!!!! Jeg trenger noen fine ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 27. januar 2005 #2 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel da er vi to! Jeg er også sånn og det er kjempe slitsomt. Jeg syns mest synd på kjæresten min som å holde ut med humørsvingningene mine som gjerne varer i en hel uke. Jeg vet ikke hva som kan gjøres med dette jeg... hater det! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. januar 2005 #3 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg er sur uka før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #4 Del Skrevet 27. januar 2005 :evil: jeg varierer i humør, enkelte ganger er jeg så melankolsk og smådeppa at jeg sipper for alt. Denne ganger er jeg i et fandenvolsk humør og har lyst til å vise fingeren til alt og alle og nåde den som prøver å si meg i mot. Å, det er så morsomt å ha fullstendig kaoshormoner inni seg i disse periodene.........grrr Leste forresten en gang at vi jenter var ikke sinte nok, vi sto ikke nok opp for oss selv og da skulle vi benytte oss av den premenstruelle perioden vår og bare gyve løs mot all urettferdighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 27. januar 2005 #5 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel da er vi to! Jeg er også sånn og det er kjempe slitsomt. Jeg syns mest synd på kjæresten min som å holde ut med humørsvingningene mine som gjerne varer i en hel uke. Jeg vet ikke hva som kan gjøres med dette jeg... hater det! :oops: Jeg også! Heldigvis har jeg en forståelsesfull samboer. Han merker på humøret at det er menstid og skygger unna.... stakkars, syns synd på ham jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå