Gå til innhold

Kan man bli syk av reisefeber?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal reise langt om 2 uker og den siste uka har jeg vært kvalm og uggen, får nesten ikke i meg mat. Tenker bare på ferie hele tiden. Ingen mat som frister. Forrige uke hadde jeg omgangssyke men den kan vel ikke sitte i fortsatt?

Jeg vet jeg må spise NOE, men er seriøst ingenting jeg har lyst på.. eneste jeg vil ha er Taco Bell og det fins jo ikke i Norge :( Smoothie og havregryn er stort sett det jeg klarer å presse i meg. Er det mulig å ha sånn reisefeber at man blir helt dårlig? 

Anonymkode: 1ad33...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke helt skjønne hva reisen har med dette å gjøre. Du er vel syk da

Anonymkode: f9e63...cbe

Skrevet

Mangel på matlyst kan jo henge igjen når du har hatt omgangssyken, det skjer iallfall hos meg! Og så lenge du får i deg noe så går det jo bra, smoothie og havregryn er jo ikke det verste du kan få i deg! Husk og drikk nok, ta det med ro og gled deg til turen du! :)

Anonymkode: 9fbb7...649

• Liker 1
Skrevet

Ja, du kan bli fysisk dårlig av reisefeber, spesielt om du er redd for å bli syk før reisen. Da kjenner man ekstra etter og kan føle seg dårlig selv om man egentlig ikke er det. Og siden du har hatt omgangssyke nettopp er det kanskje derfor du har dårlig matlyst. Det går nok over om noen dager :) Og husk - siden du nettop har hatt omgangssyken får du jo ikke det igjen før du skal reise! Så du holder deg nok frisk gjennom turen skal du se.

Anonymkode: a369a...cb6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...