AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg skal reise langt om 2 uker og den siste uka har jeg vært kvalm og uggen, får nesten ikke i meg mat. Tenker bare på ferie hele tiden. Ingen mat som frister. Forrige uke hadde jeg omgangssyke men den kan vel ikke sitte i fortsatt? Jeg vet jeg må spise NOE, men er seriøst ingenting jeg har lyst på.. eneste jeg vil ha er Taco Bell og det fins jo ikke i Norge Smoothie og havregryn er stort sett det jeg klarer å presse i meg. Er det mulig å ha sånn reisefeber at man blir helt dårlig? Anonymkode: 1ad33...d9e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Kan ikke helt skjønne hva reisen har med dette å gjøre. Du er vel syk da Anonymkode: f9e63...cbe
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Mangel på matlyst kan jo henge igjen når du har hatt omgangssyken, det skjer iallfall hos meg! Og så lenge du får i deg noe så går det jo bra, smoothie og havregryn er jo ikke det verste du kan få i deg! Husk og drikk nok, ta det med ro og gled deg til turen du! Anonymkode: 9fbb7...649 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 Ja, du kan bli fysisk dårlig av reisefeber, spesielt om du er redd for å bli syk før reisen. Da kjenner man ekstra etter og kan føle seg dårlig selv om man egentlig ikke er det. Og siden du har hatt omgangssyke nettopp er det kanskje derfor du har dårlig matlyst. Det går nok over om noen dager Og husk - siden du nettop har hatt omgangssyken får du jo ikke det igjen før du skal reise! Så du holder deg nok frisk gjennom turen skal du se. Anonymkode: a369a...cb6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå