Gå til innhold

Veldig skummelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaget nylig to mini bitte små kuler/klumper i våt kanten på øyelokket, altså oppedelen av øyet. Kulene er utrolig små og fargen minnes litt gul/gjennomsiktig aktig. Kan minnes om mini kviser egentlig. I tillegg renner dette øyet veldig mye, og jeg vet ikke hvorfor. Det er akkurat som om jeg gråter og må tørke meg selv hele tiden! Kan det ha en sammenheng? Kanskje jeg må bytte sminke? Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 11142...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger nok en øyesalve med antibiotika. Da må til legen å få resept. Er det vondt/irriterende bør du dra til legevakten. 

Anonymkode: a6394...988

Skrevet

Jeg hadde sånn. Øyelege sa at det er en slags underjordusk kvise. Fikk salve med antibiotika, pluss noen råd for å fremskynde bedring. Våt varm klut på øyet, massere øyelokket fra ytterkant til innerkant. Babysåpe på vattpinne å vaske lokket med, der er sånn no tears som ikke irriterer øyet. Også skylle øyet med saltvannsdråper

Anonymkode: f97e0...72e

Skrevet

Ja virkelig..: DET var skummelt! Herregud....:

Anonymkode: 92bf1...ee3

• Liker 1
Skrevet

Jeg får sånne hvis jeg ikke vasker sminkekoster/vippetang ofte nok. Ikke noe farlig.

Anonymkode: 4b38b...cca

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er det for et svar?

Anonymkode: 92660...c88

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så frekk du er! Dette kan være så mangt, og du skaper dårlig stemning. Man vet aldri hva dette kan være liksom! Vurder i stedet for å undervurder! Gå en annen plass med negativitet for her er vi sammen får å snakke og finne svar. Tusen takk!! ;););)

Anonymkode: 11142...264

Skrevet

Hei, det kan godt komme av sminke og sminkekoster etc som ikke er vasket på en stund. Tror ikke det skal være så farlig altså :) 

Skrevet

Ja det kan ha en sammenheng . Har fått sånn en gang og det gikk bor etter en ukes tid. De gule små kulene. 
Blir øyet ditt veldig irritert og det ikke går bort så ville jeg gått på apoteket og spurt om en salve eller ringt legen og spurt i resepsjonen om de syns det var grunn til å komme eller om de også mener det bare går bort av seg selv. 

Om du nylig har begynt med en ny type mascara kan det være årsaken og verdt å skifte ja

Anonymkode: a0172...63b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan ha en sammenheng . Har fått sånn en gang og det gikk bor etter en ukes tid. De gule små kulene. 
Blir øyet ditt veldig irritert og det ikke går bort så ville jeg gått på apoteket og spurt om en salve eller ringt legen og spurt i resepsjonen om de syns det var grunn til å komme eller om de også mener det bare går bort av seg selv. 

Om du nylig har begynt med en ny type mascara kan det være årsaken og verdt å skifte ja

Anonymkode: a0172...63b

Ang øyesminke ble jeg bedt om å kaste det jeg hadde og vaske sminkekostene godt så jeg ikke resmittet meg selv.

Anonymkode: f97e0...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...