AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg barberte underlivet for 3 dager siden, og ble fornøyd med resultatet. Kjønnshårene vokser ganske fort på meg, så jeg tenkte å bare gå over med høvelen igjen idag. Tok på barberingsskum (det pleier jeg å gjøre), men likevel begynte jeg å blø litt. Jeg hadde sånne røde knupper fra før, og disse begynte å blø. Er dette vanlig? Hva kan jeg evt gjøre for å unngå at det blør? (Vil gjerne barbere litt oftere enn jeg har gjort før for å slippe å sitte en time med jungel). Er den eneste måten å vente til de røde prikkene har gått bort før jeg barberer på nytt? Anonymkode: 55c40...7b2
Gjest JudasPriest Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Dusj i varmt vann først, bruk en peeling. Og peel område du skal shave. Ta på barberkremen/gelen, la sitte på i noen minutter før barbering. Shave kun nedover, til hårene er så korte at de ikke blir borte, så kan du dra høvelen motsatt vei. Husk nye blader, ikke shave for fort. Skyll vekk kremen, klapp tørt med håndkle. Smør med en cooling gel, med alkohol. Vent til den har tørket. Om smør med kalo krem, eller en annen krem for å redusere hårveksten. Evt. Spenol hvis du ikke gidder å bruke det. Ikke svett det første døgnet. Husk å peel område, neste gang du dusjer, og smør med krem.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 4 timer siden, JudasPriest skrev: Dusj i varmt vann først, bruk en peeling. Og peel område du skal shave. Ta på barberkremen/gelen, la sitte på i noen minutter før barbering. Shave kun nedover, til hårene er så korte at de ikke blir borte, så kan du dra høvelen motsatt vei. Husk nye blader, ikke shave for fort. Skyll vekk kremen, klapp tørt med håndkle. Smør med en cooling gel, med alkohol. Vent til den har tørket. Om smør med kalo krem, eller en annen krem for å redusere hårveksten. Evt. Spenol hvis du ikke gidder å bruke det. Ikke svett det første døgnet. Husk å peel område, neste gang du dusjer, og smør med krem. Det var da fryktelig så tungvindt. Ikke svett det første døgnet og peele området hele tiden? Jeez Anonymkode: 2c38b...ce4
Gjest JudasPriest Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var da fryktelig så tungvindt. Ikke svett det første døgnet og peele området hele tiden? Jeez Anonymkode: 2c38b...ce4 huff huff 🙄🤡
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Å få til intimbarbering uten nupper er veldig tungvindt for de med litt sensitiv hud Anonymkode: d9912...fac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå