Gå til innhold

Bare jeg som blir kåt...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er spesielt at han går naken til toalettet. Bor i kollektiv selv med begge kjønn og det ville aldri falt meg inn at jeg eller noen av de andre jeg bor meg skulle gjort det. Ville fortsatt ikke gjort det om jeg kun bodde med samme kjønn.

Anonymkode: 487ec...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det er spesielt at han går naken til toalettet. Bor i kollektiv selv med begge kjønn og det ville aldri falt meg inn at jeg eller noen av de andre jeg bor meg skulle gjort det. Ville fortsatt ikke gjort det om jeg kun bodde med samme kjønn.

Anonymkode: 487ec...d6e

Nei, moten i dag beveger seg i en meget kroppsrestriktiv retning. Nærmest alle dusjet nakne med samme kjønn inntil for to tiår siden i offentlige badeanlegg og andre steder. I dag er nakenheten veldig seksualisert og selv det å dusje med samme kjønn er i stadig større grad i ferd med å bli et tabu.

Spørsmålet er vel ikke hva som er mest vanlig men hvilken aksept man er villig til å forsøke å ha for at andre er annerledes. I hvilken grad kan vi akseptere at f.eks. man i et kollektiv deler dusj uten å dømme ut fra våre egne referanser? Klarer vi å akseptere at ei jente på 14 år som spiller alene på et guttelag deler garderobe og dusj med lagkammeratene? Eller er vi overbevist om det må ligge et seksuelt motiv bak? Klarer vi å akseptere at en naturistfar sammen med sin 20 år gamle datter soler seg nakne uten å blande inn forestillinger om at det må ligge noe isestiøst under? Kan vi tro på et par som av religiøse grunner vil vente med sex til ekteskapet men som gjerne besøker en nakenstrand sammen?

Endret av Bag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...