Gå til innhold

Bare jeg som blir kåt...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bor sammen med to kvinner og en mann. Mannen flytta inn i kollektivet for et par måneder siden. Vi alle studerer på HIOA og er ca på samme alder (23-26). Vi er blitt godt kjent alle sammen og går alle bra overens. Men opplever ofte at han går naken fra rommet sitt og ut i gangen og rett i på toalettet. Tar meg selv i å bli kåt av tanken på å bli med han inn. Er jeg rar som tenker slikt om en kompis? Han har en helt utrolig kropp og vi jentene har selvfølgelig sakket om han. Men han blir jo en kompis for oss. 

Anonymkode: e9257...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser en mann med en kropp du synes er utrolig, og samtidig en personlighet du liker gå naken. Nei, det er neppe så veldig rart om det setter fantasiene i sving og gjør deg kåt. Men om det er verdt å gjøre noe med (med tanke på vennskap og bofelleskap) er det bare du som må finne ut av. Hvis han har faste tider han går i dusjen f.eks, kan du jo snike deg inn først, kle deg naken og bli veeeldig «overrasket» når han kommer inn. Da kan jo ting utvikle seg om man vil...

• Liker 4
Skrevet

Noe sier meg at det er du som er den mannen som går naken ...

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Hvorfor det? Tror du ikke damer kan bli tent?

• Liker 3
Skrevet

Du har vokst opp i en kultur hvor kjønnsblandet nakenhet er veldig seksualisert. Det er dermed helt naturlig at du tenker sex når du ser en av motsatt kjønn naken. Hvis dere er enig om at dette ikke skal være seksuelt så vil det i de fleste tilfeller gå over. Det samme skjer med homofile menn som omgås vanlige menn i herregarderoben og naturister på naturiststeder.

På 70 og 80 tallet var det mange tidligere mannsdominerte skoler og studier som åpnet for kvinner. Flere av disse stedene var det internater som ikke var tilpasset for to kjønn. I hver etasje var det bare et felles vask og dusjrom. Det var liberale tider og man overlot til studentene å bestemme selv. Noen steder gjorde man det slik at i noen etasjer var det fast bare for det ene kjønnet mens i andre var der felles. Det man opplevde var at de som hadde kjønnsblandet fellesdusj utviklet mer et søskenforhold. Man opplevde det nesten litt insestiøst å date noen man møtte naken i dusjen hver morgen. Datingen og kjæresteforhold ble derfor mer på tvers av etasjene der man hadde kjønnsblandet dusj mens det var mer vanlig innen samme etasje der de ikke dusjet sammen.

Man ser noe av det samme i forsvaret i dag der hvor man blander kvinner og menn på samme soverom. Det medfører mer kameratskap og reduserer de seksuelle spenningene (og konfliktene) mellom kjønnene.

• Liker 2
Skrevet

Ja rart å tenke sånn om en kompis, da ser du jo på han som noe mer enn en kompis. Er for så vidt ganske ufyselig og kvalmt av han å ikke ta hensyn til at han bor i kollektiv å sprade naken rundt sånn. En sånn person, enten det hadde vært gutt eller jente hadde aldri jeg giddi å bodd med! 

Anonymkode: 9f16c...f39

Skrevet
4 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvorfor det? Tror du ikke damer kan bli tent?

Jo, men det høres ut som enhver manns ønskedrøm. Han går naken nettopp med dette i tankene.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Jo, men det høres ut som enhver manns ønskedrøm. Han går naken nettopp med dette i tankene.

Hva så? Dette er jo ikke akkurat veldig urealistisk? Siden han faktisk går naken, så er kanskje dette noe han ønsker seg. Og altså ikke så rart at det virker, selv om jeg tror sjagsen hadde vært størst for det motsatte, at damene bare syntes han var klein eller bare søt. Hyggelig at det funker, da! ;)

Skrevet
Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev:

Hva så? Dette er jo ikke akkurat veldig urealistisk?

Jo, det er urealistisk, derfor jeg tviler. ;)

Skrevet
15 minutter siden, Påkrevd skrev:

Du ser en mann med en kropp du synes er utrolig, og samtidig en personlighet du liker gå naken. Nei, det er neppe så veldig rart om det setter fantasiene i sving og gjør deg kåt. Men om det er verdt å gjøre noe med (med tanke på vennskap og bofelleskap) er det bare du som må finne ut av. Hvis han har faste tider han går i dusjen f.eks, kan du jo snike deg inn først, kle deg naken og bli veeeldig «overrasket» når han kommer inn. Da kan jo ting utvikle seg om man vil...

Hehe, vet ikke helt om det hadde blitt første steg 🙈 er så redd for hvordan stemninga skulle blitt etter. 

Skrevet
15 minutter siden, Horten Market skrev:

Jeg er absolutt ikke noe mann og det er helt normalt for jenter å tenke slik også! Jenter tenker like mye på sex som mange gutter. Det jeg tenker på i dette tilfelle her er at han er en kompis av oss og hvordan stemninga evt hadde blitt etter jeg hadde prøvd meg på noe. 

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja rart å tenke sånn om en kompis, da ser du jo på han som noe mer enn en kompis. Er for så vidt ganske ufyselig og kvalmt av han å ikke ta hensyn til at han bor i kollektiv å sprade naken rundt sånn. En sånn person, enten det hadde vært gutt eller jente hadde aldri jeg giddi å bodd med! 

Hvorfor skal det være ufyselig? Spørsmålet er hva de enkelte at vant med, føler og bestemmer seg for å akseptere. Hvis jentene synes det er greit og er innstilt på å venne seg til det så er det ikke noe som helst problem at han eller de alle går toppløse eller nakne rundt om morgenen. På 70 og 80 tallet var det ganske så vanlig mange steder at jentene gikk toppløse mellom soverom og bad i studentinternater. I dag er det helt uvanlig. Det er ingen av delene som er noe mer ufyselig enn det andre hvis man er enige og respektere hverandre. Og overraskende for mange så vender man seg utrolig fort til større grad av lettkleddhet/nakenhet hvis man er enige om rammebetingelsene. Den korte tiden fra bikinier ble massivt moralsk fordømt og til det ble akseptert og det samme for toppløshet viser tydelig det. Men ser det også i dag på steder som The Well hvor besøkende er overbevist om at de ikke kommer til å kle av seg før de kommer men som etter ikke mange timer dropper klærne.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hva så? Dette er jo ikke akkurat veldig urealistisk? Siden han faktisk går naken, så er kanskje dette noe han ønsker seg. Og altså ikke så rart at det virker, selv om jeg tror sjagsen hadde vært størst for det motsatte, at damene bare syntes han var klein eller bare søt. Hyggelig at det funker, da! ;)

Tror du at det er noe han ønsker? :fnise: TS her. 

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er absolutt ikke noe mann og det er helt normalt for jenter å tenke slik også! Jenter tenker like mye på sex som mange gutter. Det jeg tenker på i dette tilfelle her er at han er en kompis av oss og hvordan stemninga evt hadde blitt etter jeg hadde prøvd meg på noe. 

Hvis du skal prøve deg på noe synes jeg virkelig du skal gjøre det uavhengig av at du ser ham naken. Hvis det i hovedsak er den nakne kroppen du tenner på vil jeg anbefale deg å vurdere personlighet og å minne deg om at alle menn har en naken kropp under klærne.

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Det skal du absolutt ikke ta for gitt. Jeg mangler selv sjenanse for nakenhet og er oppvokst med stor grad av nakenhet. Jeg har "vist meg naken" for ganske mange kvinner i tilsvarende situasjoner fordi jeg synes nakenhet har vært behagelig og hvor det har vært helt uten noe seksuelt motiv fra min side.

Skrevet
Akkurat nå, Bag skrev:

Hvis du skal prøve deg på noe synes jeg virkelig du skal gjøre det uavhengig av at du ser ham naken. Hvis det i hovedsak er den nakne kroppen du tenner på vil jeg anbefale deg å vurdere personlighet og å minne deg om at alle menn har en naken kropp under klærne.

Er foreløpig bare en fantasi! Men selvfølgelig tenker jeg jo ikke bare på utseende, men også for hans personlighet. Han er morsom og får oss alle til å le. Og når dette kombineres med at han trener hver dag, har en bra kropp og er aktiv. :) Føler mange kan dømme meg for dette fordi jeg er ei jente som blir kåt, men er da helt normalt det og! Kan da ikke være mulig å synes det er ekkelt etc og se en slik gutt gå naken inn på badet, og i tillegg uten at han ser meg. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Bag skrev:

Det skal du absolutt ikke ta for gitt. Jeg mangler selv sjenanse for nakenhet og er oppvokst med stor grad av nakenhet. Jeg har "vist meg naken" for ganske mange kvinner i tilsvarende situasjoner fordi jeg synes nakenhet har vært behagelig og hvor det har vært helt uten noe seksuelt motiv fra min side.

Hmm, interessant :) takk for svar. 

Skrevet
18 minutter siden, Horten Market skrev:

Enig, høres ut som en som har flytta i kollektiv og har noen seksuelle fantasier her og lurer på om han skal "glemme håndklet" en gang og gå naken fra rommet til badet og tror det vil tenne de andre. 
Svaret er : Nei det vil ikke tenne de andre, det vil være upassende og støtende og mest sannsynlig vil de prøve å få en sånn blotter ut fra kollektivet. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten det, eller så er han bare eksibisjonist.

Skrevet
3 minutter siden, Bag skrev:

Ikke bare sjenanse for nakenhet du mangler da, gitt. Hva med alminnelig folkeskikk og respekt for andre,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...