AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg vil bytte fastlege, men den legen jeg helst ønsker har 16 på venteliste og har 1500 pasienter. Noen som har erfaring med hvor fort det går fremover? Jeg tenker det sannsynligvis vil ta såpass lang tid at jeg like godt kan bytte til en annen i mellomtiden? Anonymkode: 6ad65...12b
Centrino Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Jeg var nr 26 på venteliste og tok ca 3 mnd før jeg fikk plass 😊
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Det kan gå fort, legene åpner ikke listen før det er 20 ledige plasser uansett, så om du er nr. 1 på ventelisten eller nr. 17 spiller ingen rolle. Anonymkode: 54ac6...c2e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bytte fastlege, men den legen jeg helst ønsker har 16 på venteliste og har 1500 pasienter. Noen som har erfaring med hvor fort det går fremover? Jeg tenker det sannsynligvis vil ta såpass lang tid at jeg like godt kan bytte til en annen i mellomtiden? Anonymkode: 6ad65...12b Hvor fort dette går kommer an på to ting, hvor mange på listen som dør/flytter på sykehjem og hvor mange som bytter frivillig. Ergo er spørsmålet ditt umulig å besvare. Anonymkode: adeff...7d4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor fort dette går kommer an på to ting, hvor mange på listen som dør/flytter på sykehjem og hvor mange som bytter frivillig. Ergo er spørsmålet ditt umulig å besvare. Anonymkode: adeff...7d4 Pasienter som flytter på sykehjem beholder som regel fastlegen sin, alternativt må de aktivt gjøre noe for å ikke stå på legens liste lengre. Anonymkode: 54ac6...c2e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 De beholder ikke fastlegen sin nei, de går over til sykehjemslegen. Anonymkode: e2aea...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De beholder ikke fastlegen sin nei, de går over til sykehjemslegen. Anonymkode: e2aea...8eb Ja, men de står likevel på fastlegens liste, med mindre de melder seg ut av fastlegeordningen. Hvis ikke har det skjedd en endring der som jeg ikke har fått med meg... Anonymkode: 54ac6...c2e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå