Gå til innhold

Betent storetå

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutes ago, AnonymBruker said:

Dette er sykt vondt! Jeg har tånegler som lett vokser inn i huden på sidene og har på det verste skreket at jeg heller ville gjennom en ny fødsel fremfor det der igjen. Jeg har gjort det hos legen 1 gang men syntes det var mye styr for så lite. Betennelsen gir seg raskt når man fjerner negldelen som er i huden. Jeg tar grønnsåpebad og bruker kokte negltilbehør som små sakser og sånn tynn metallneglfil med spiss. Denne bruker jeg å ta under neglen oppe og langs siden og vipper opp neglen. Du merker med en gang når det er løst for da verker det ikke mer siden neglen er borte. Ordentlig forløsende! Skraper eventuelt området fritt for død hud og klipper vekk hard hud og negl slik at området har plass til å hele uten irritasjon. Renser og tar på sårsalve og plaster. Unngår sokker og sko en periode. God bedring!

Anonymkode: 70ea2...e56

Det er ikke gitt at ts har samme opphav til infeksjonen som deg. Hvis det er en annen årsak, er også behandlingen annerledes. Vær forsiktig med slike råd når du ikke har all informasjonen.

Anonymkode: 0177e...69d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåen er øm, men ingen mer væske i dag. Det må være et godt tegn? ☺️

Anonymkode: 213cc...995

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tåen er øm, men ingen mer væske i dag. Det må være et godt tegn? ☺️

Ikke bruk kg som fastlege.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk kg som fastlege.

Nei, og derfor ringte jeg inn i dag tidlig og spurte legen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...