Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mariángel skrev (På 28.12.2021 den 7.51):

Tviler sterkt da pengestrømmen til JA er skrudd av. 
Det til side er det veldig hyggelig at de feirer sammen for sønnens skyld ❤️

Virker som økonomien er i orden. Hun viser stadig dyre vesker og klær. Lekkert hus har hun pusset opp også. Hvor kommer pengestrømmen fra? Er det så mye å tjene på spons/reklame? Nå tigger hun etter rørlegger....er det så lettvint? 

• Liker 2
Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Virker som økonomien er i orden. Hun viser stadig dyre vesker og klær. Lekkert hus har hun pusset opp også. Hvor kommer pengestrømmen fra? Er det så mye å tjene på spons/reklame? Nå tigger hun etter rørlegger....er det så lettvint? 

Nå skjønner jeg ikke hva du mener - siterte du feil bruker?

Jeg snakker ikke om Louise sin økonomi?

Skrevet
Mariángel skrev (3 timer siden):

At pengekrana var skrudd igjen, men det virker ikke slik ifølge instagram? Ja LA sin økonomi? Du mente JAR? 

Skrevet
Lill :) skrev (2 timer siden):

Noen som vet hva huset ble solgt for?

8,9 mill

Skrevet
Mariángel skrev (6 timer siden):

Lekkert hus??? Bor ikke hun i en leilighet

• Liker 2
Skrevet
Aidensfield skrev (33 minutter siden):

Lekkert hus??? Bor ikke hun i en leilighet

Jo, i en blokk.

Skrevet
Jolanda skrev (52 minutter siden):

Jo, i en blokk.

Var det jeg mente.. Hun har nok fått en liten sum av sin x mann ved skilsmissen. 

Skrevet
Aidensfield skrev (9 timer siden):

Var det jeg mente.. Hun har nok fått en liten sum av sin x mann ved skilsmissen. 

De er mye sammen. Kjenner noen som kjenner dem. Vanskelig å gi slipp etter 9 år sammen.

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (10 timer siden):

De er mye sammen. Kjenner noen som kjenner dem. Vanskelig å gi slipp etter 9 år sammen.

Litt rart at de ikke prøver litt til når de har barn sammen. Jeg mener, siden de åpenbart trives godt sammen likevel. Men jeg vet så klart ikke alt. Ikke en brøkdel en gang. Men jeg vet at etter 20 år sammen med min mann, så er vi mer venner enn kjærester. Vi kysser hverandre daglig når vi drar på jobb og kommer hjem, men det er mange år siden det kilte i magen, og det er helt greit. Vi er Familien AS, vi trives sammen, elsker hverandre veldig høyt og kunne aldri funnet på å skille oss. Forelskelse går over. Familien består. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Heartland skrev (10 minutter siden):

Litt rart at de ikke prøver litt til når de har barn sammen. Jeg mener, siden de åpenbart trives godt sammen likevel. Men jeg vet så klart ikke alt. Ikke en brøkdel en gang. Men jeg vet at etter 20 år sammen med min mann, så er vi mer venner enn kjærester. Vi kysser hverandre daglig når vi drar på jobb og kommer hjem, men det er mange år siden det kilte i magen, og det er helt greit. Vi er Familien AS, vi trives sammen, elsker hverandre veldig høyt og kunne aldri funnet på å skille oss. Forelskelse går over. Familien består. 

De har sikkert prøvd mer enn hva offentligheten tror og man kan være gode venner uten at man er forelsket. Veldig merkelig å komme inn å so dere aldri kunne funnet på å skulle dere , det kan man aldri garantere 

• Liker 11
Skrevet

Du er ekstremt opptatt av det der, at man tilbringer mye tid sammen betyr ikke at man bør være kjærester

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Skrevet
Orly skrev (På 6.2.2022 den 16.39):

Du er ekstremt opptatt av det der, at man tilbringer mye tid sammen betyr ikke at man bør være kjærester

De er flinke som får det til. 

• Liker 3
Skrevet

JAR henger med en hel masse kvinnfolk for tiden.

• Liker 1
Skrevet
Centimeteren skrev (8 timer siden):

JAR henger med en hel masse kvinnfolk for tiden.

Han trener jo kvinnefotball. La ut bilde av mor til sin sønn på morsdagen. Tror nok han ønsker forholdet der ordner seg. Vi får se hva som skjer fremover. Imponert over LAR som pusser opp et helt hus uten annen inntekt enn influencer? 

• Liker 8
Skrevet
Xstrella skrev (6 timer siden):

Han trener jo kvinnefotball. La ut bilde av mor til sin sønn på morsdagen. Tror nok han ønsker forholdet der ordner seg. Vi får se hva som skjer fremover. Imponert over LAR som pusser opp et helt hus uten annen inntekt enn influencer? 

Et helt hus? Hun har kjøpt seg leilighet.

Imponerende lell 😁

• Liker 4
Skrevet
Mariángel skrev (43 minutter siden):

Et helt hus? Hun har kjøpt seg leilighet.

Imponerende lell 😁

Ok, leilighet ja. Mulig noe er spons.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det å bli imponert over? Hun gjør jo minimalt selv. Tipper pengene kommer inn fra andre kanter enn influencerlønn!!! I tillegg har hun et vanvittig klesforbruk, ikke mye miljø og bærekraft der… 

• Liker 7
Skrevet
Pustogpes skrev (31 minutter siden):

Hva er det å bli imponert over? Hun gjør jo minimalt selv. Tipper pengene kommer inn fra andre kanter enn influencerlønn!!! I tillegg har hun et vanvittig klesforbruk, ikke mye miljø og bærekraft der… 

At hun får det til økonomisk tenkte jeg på. Er aleneforsørger og pusser opp alt så fint.

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (56 minutter siden):

At hun får det til økonomisk tenkte jeg på. Er aleneforsørger og pusser opp alt så fint.

Får det til økonomisk? Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Hvor tror du hun får penger fra? 
De færreste med gjennomsnittslønninger har økonomi til det forbruket hun har! Hun har da ikke et så «hett» navn i influencerverden at hun kan leve av det med de dyre vanene hun har! 
Vil anta at hun kom relativt greit ut av økonomisk etter forholdet med JAR. Ikke mange av oss normale mennesker som har råd til å unne seg den luksusen hun gjør. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...