Gjest Gruer seg Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei! Vet dette sikkert er ørtende gangen dette blir tatt opp, men: Er da ei jente som skulle hatt bestillt med en underlivsundersøkelse. ( hos fastlege) men gruer meg så innmari!her er da noe av det jeg lurer på: - Hva foregår under undersøkelsen? - Når jeg ringer for å bestille time, må jeg si at jeg skulle hatt denne undersøkelsen?(Med tanke på om det evnt må settes av ekstra tid osv.)Eller om dette er noe jeg må si når jeg kommer til legen til timen. - Tar det lang tid? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Ikke noe å grue seg til, det er fort gjort. Du trenger hverken å si hva du skal, eller bestille dobbelttime. Tar bare noen minutter Du tar av deg buksene, legger deg på en gu-stol, han setter et spekelum i deg, og ser og kjenner litt på eggstokker, tar prøver fra livmorshalsen etc. Det er ikke behagelig, men ikke vondt heller. Prøv å slappe helt av i musklene. Hold gjerne en hånd på magen og konsentrer deg om å puste dypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. januar 2005 #3 Del Skrevet 27. januar 2005 Og ta gjerne med deg noen inn hvis du vil, jeg fikk ha med kontordamen inn. Men ellers er det ikke farlig, tvert i mot. Litt ubehagelig kanskje, men det beste er å slappe av og ikke spenne musklene. Og tenk på at dette er noe ALLE kvinner må igjennom! Du er ikke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå