Gå til innhold

Gutter med "truse"


Nøtteliten

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg møtte en ok type for en stund siden som jeg tilbragte litt tid sammen med.

Vi møttes tilfeldigvis på et badeland en stund senere...og gjett om han hadde på seg den mest usexye badebuksen jeg noengang har sett. Skikkelig stram sak som gikk opp til navelen, med truseskjæring rundt lårene...skrekk og gru...jeg ønska han skulle holde seg lengst mulig under vann...

Jeg gikk tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Greit, typen min har DRITFIN rumpe, men vil ikke at den skal presses inn i en truse.. Blæh! :-? Nei, da er det bedre at utstyret henger.. dessuten er det mye lettere å kose med han når han har på boxer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ja vi jenter er rar, greit det. Men jeg er enig i at herretruser er noe av det mest usexy som finnes.

De fleste typene jeg har vært sammen med har faktisk brukt truser, så jeg er vant til det og lar et ikke stoppe noe som helst. Jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot at de hadde brukt boxer i stedet, men de får vel få lov til å holde utstyret på plass med det de selv synes er mest behagelig.

Når man ser de tingstene så ser de alvorlig talt ikke no behagelig ut, men vi får vel tro dem når de sier det :)

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg helt mark og måtte kaste inn håndkle.. Jeg klarte rett og slett ikke gjøre noe mer, så jeg la meg til å sove..

Hva lærte gutten av det?

- At den neste dama forhåpentligsvis bryr seg mindre om slike trivielle ting som plagg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler av pappaen til Tilde :ler::ler::kul: Han er sikkert litt av en kar!

Jeg for min del, er enig med at truser på gutter er ikk så fint. Men heeelt ærlig.. er det ikke bedre at gutten deres går med truse i buksa, og lar BADEBUKSA ligge hjemme!?!

Badebukse er HARRY! :D

Silkebokser er femi :ler

Den må være svart og litt glatt,og stram sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en mann i 50 årene som bare bruker boxer, ettersittende bomull. Billige merker er dårlige og gir liten støtte til sakene. Men spanderer du et par hundrelapper på en JBS så kjenner du forskjelen. God støtte, men liksom litt romsligere slik at sakene kan dingle "litt" slik som det skal. Under skjorts med nettingtruse, bruker jeg ikke noe. Best så varmt som det er nå. String har jeg faktisk ikke prøvd. Fiint når jentene bruker string! Tipper at det til damer for tiden selges flere string en "vanlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg møtte en ok type for en stund siden som jeg tilbragte litt tid sammen med.  

Vi møttes tilfeldigvis på et badeland en stund senere...og gjett om han hadde på seg den mest usexye badebuksen jeg noengang har sett. Skikkelig stram sak som gikk opp til navelen, med truseskjæring rundt lårene...skrekk og gru...jeg ønska han skulle holde seg lengst mulig under vann...

Jeg gikk tidlig...

har bare en kommentar:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Kjæresten min hater boxer, det "henger og slenger sånn" synes han.

Men så er han heller ikke så voldsomt glad i g-streng på jenter, han hadde helst sett at jeg hadde hatt flere skikkelige truser istedenfor.

Så han går som han vil (jeg henger meg ikke opp i hva han går med, som noen sa her, den skal jo av uansett, dessuten har han FIIIN rumpe og kropp generelt så hva han går i spiller liten rolle. og jeg går som det passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truse er helt forferdelig etter min mening, hadde selv mistet lysten tror jeg, om jeg hadde blitt med en gutt hjem og det viste seg at han hadde det...ikke stygt ment mot gutten, men alikevel...er bare noe som slår av min bryter da asså...

Klem meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorårets kanskje mest profilerte idrettsutøver bruker truser. Og bare det.... Fillete stygge truser..... Skikkelig kjekkas, men da en bekjent ble "mer" kjent med fyren var det visst skikkelig turn-off...

Tenk om alle damene som siklet hadde visst det... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

At det går an!

Om det hadde vært en mann som hadde avbrutt en sex-seanse fordi kvinnen hadde "feil" undertøy, ja da tenker jeg diskusjonen her hadde vært ganske annerledes.

Enkelte jenter setter helt nye standarder når det gjelder overfladiskhet i sex-livet, og overgår selv de mest overfladiske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med at truser på menn er totalt turn- off! Jeg, for min del, fortrekker stram boxer- shorts på det sterkeste.

Men, hør nå her; Hva er ikke verre enn en silke- boxer, der "utstyret" henger og slenger?!

Fyssj! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...