Gå til innhold

Gutter med "truse"

Nøtteliten

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en merkelig opplevelse i helgen.. Jeg møtte en gutt i helgen, vel jeg har kjent han lenge... Verdens nydeligste gutt, så vi rota litt og tilslutt havnet vi i senga.. Begge to var helt klare, helt til jeg oppdaget at han hadde TRUSE på seg... Da fikk jeg helt mark og måtte kaste inn håndkle.. Jeg klarte rett og slett ikke gjøre noe mer, så jeg la meg til å sove.. Kanskje litt slemt, men TRUSE da.. Det er det styggeste jeg vet på en gutt.. Er det noe galt med meg siden lysten stoppet momentant da jeg så et lite tøystykke?? Gutten er jo like nydelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.

Truse ser unektelig harry ut, men kanskje han liker de?

Sambo går kun med boxer, gudskjelov :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes definitivt det ser bedre ut med alt annet en truse! Men har da møtt på, og trivdes sammen med menn som har brukt truse til tider.( ofte tror jeg de liker det) (det er jo herretruser)

Hadde jeg først hatt lyst på mannen, likt både hans personlighet og hans kropp, så hadde jeg ikke mistet lysten kun pga en truse! den skal jo bare av uansett! :sjarmor:

Men om han hadde dukket opp i f.eks. string hadde jeg i det minste fått meg en laaang tur på badet først... alene... bare for å fnise fra meg tror jeg! Har heldigvis aldri opplevd det, så jeg vet ikke om jeg hadde klart å gjort noe etterpå... Det er litt turn-off akkurat den der stringen på mannfolk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er nok litt rar på visse områder.. Men er det noe som virkelig er turnoff for meg så er det truser, hår på ryggen og lange ekle tånegler..

Ellers så er jeg faktisk ikke så fiksert på utseende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:hoho:

Min mann brukte truse da jeg møtte ham...Skikkelig turn over, lite sexy, valkefremhever osv osv, men jeg ble dødsforelska allikevel!! Og det verste - jeg gifta meg med han i sommer! (Bryllupsnatta hadde han boxer!! - wow!)

Nå prøver jeg alt jeg kan for at han skal begynne m boxer, kanskje jeg skal kaste alle trusene hans?...

Hadde aldri sett "menn" med truse før ham jeg.

Til dere med kjærester med bokser : Heldiggriser!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. kom på en morsom episode.. :ler:

Jeg kjøpte bokser i farsdagspresang en gang.

En ganske søt en med Miss Piggy på..he he...

Pappa hadde ingen boksere fra før,bare truser.Mor og meg stod fnisende og ventet på mannekengoppvisning.Men bokser falt absolutt ikke i smak hos den nye undertøymodellen.

"Jeg kan ikke gå sånn.Det er jo ingen"support" noe sted."

Vi gapskrattet og sa det var sexy og siste mote..

"Vil dere virkelig at ballene skal henge ned til knærne?!! Vil dere det??! Jeg kan ikke gå i dette her.Jeg nekter!!"" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo helt klart en smaksak.. Noen jenter liker å gå med string, andre vanlige truser.. Det samme med gutter.. Boxer eller truse, kanskje tom string.. MEN, herregud da.. Kan ikke noe for det, jeg fikser bare ikke de trusene på gutter..

Hva kunne jeg si til han.. Jeg hadde jo ikke lyst til å være slem, så jeg lata som ingen ting og ble fryyktelig trøtt, gjeesp!! Dagen etterpå holdt jeg på å le meg ihjel.. Både av meg selv og trusa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gaaaapskratt*

:D :D

Hadde med meg en gutt forige helg. Oppdaget at han hadde truse på.

-Men det var trusa til onkelen hans, sa han. :D :D :D

Forklaringen var enkel:

Han ble igjen her oppe i trøndelag, og folka hans dro avgårde med mesteparten av alle klæren hans.

:) Han kunne ha kjøpt seg nye da.:)- Brukte aldri hvite boxershorts sa han. Men brukte andre farger da...:)

Aner ikke hvorfor. Kanskje han er redd for bremsespor ?. :D : :ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, hadde trusene mine blitt borte så hadde jeg rusha til nærmeste sted som solgte og kjøpt meg noen nye! Om det så hadde måttet bli på dagligvaren eller bensinstasjonen!! Bruker ikke andres truser jeg ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at dere gidder å bry dere med dette jeg.. Hva er det som er så fælt med at en gutt har truse? De fleste gutter jeg kjenner har det på samme måte med string-truser faktisk. Har fått høre flere ganger at de synes at det ser teit ut, men jeg tror faktisk ikke at de får helt avsmak.

Samboeren min bruker boxer eller truser. Han synes at truser er best å gå med fordi det holder tingene på plass. Jeg legger aldri merke til hva han har på seg under uansett jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere jenter er jammen rare. Hva er det som er så sexy med boxer ??

Selv bruker jeg begge deler.

"Utstyret" får litt mer handlingsrom (he he) i boxer og det er lettere å få lyst... :P

Men ellers er truse mer behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er noe rare dyr ja! ;)

Er dere klar over hvor ubehagelig det er gå med sånne slappe silkeboxere?

Stellet blir jo hengede å slenge, er ikke noe behagelig i det hele!

Tettsittende boxere er greit, det bruker jeg selv.

Truser er kanskje litt harry nå ja, men kan ikke skjønne at det er noe grunn til ikke å klaske kjønn med karen :hoho::hoho:

"Menstrusene" til damene er ikke akkurat så veldig pene de heller, men jeg hadde nå i allefall forstått det.

Hadde ikke akkurat sagt nei til ei dame vist hu hadde stygge truser på seg.

Jaja, det er litt forskjell på menn og damer enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jeg hadde ikke sagt nei til en gutt med truser hvis jeg virkelig egentlig ville ha ham jeg heller, HALLO! Den skal jo av uansett...

Men jeg synes det er definitivt mest sexy med silkeboxer...

Men som dere menn sier; kan jo hende jeg har mange truser dere synes er stygge også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo klart den skal av.. Men når jeg så det synet, så hjalp ikke det.. Føler meg jo skikkelig dust da som reagere sånn.. Alle har vel en ting de reagerer negativt på? Tilfeldigvis så er det truser for meg.. Vet virkelig ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...