ErJoSåUsikker Skrevet 10. november 2017 #1 Del Skrevet 10. november 2017 Er akkurat ferdig med et hekle prosjekt, for første gang. Problemet er at jeg heklet de første maskene alt for stramt... Går det ant å rekke dette opp uten å ødelegge alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 11. november 2017 #2 Del Skrevet 11. november 2017 Vil tro det samme gjelder for hekling, som med strikking - man må rekke opp for å få fatt i de første maskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Del Skrevet 11. november 2017 7 minutter siden, Cocosa skrev: Vil tro det samme gjelder for hekling, som med strikking - man må rekke opp for å få fatt i de første maskene. Å tro kan føre like feilt avsted som å rekke opp hekling fra begynnelsen av. Det lar seg ikke gjøre uten å ødelegge hele prosjektet. Strikking går greit, men ikke hekling. Anonymkode: b6cf7...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 11. november 2017 #4 Del Skrevet 11. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å tro kan føre like feilt avsted som å rekke opp hekling fra begynnelsen av. Det lar seg ikke gjøre uten å ødelegge hele prosjektet. Strikking går greit, men ikke hekling. Anonymkode: b6cf7...83c Det var det jeg mente. Visste ikke det gikk an å gjøre det på strikking - derfor jeg mente man måtte rekke opp alt fram til der feilen ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå