ErJoSåUsikker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Er akkurat ferdig med et hekle prosjekt, for første gang. Problemet er at jeg heklet de første maskene alt for stramt... Går det ant å rekke dette opp uten å ødelegge alt?
Gjest Cocosa Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Vil tro det samme gjelder for hekling, som med strikking - man må rekke opp for å få fatt i de første maskene.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 7 minutter siden, Cocosa skrev: Vil tro det samme gjelder for hekling, som med strikking - man må rekke opp for å få fatt i de første maskene. Å tro kan føre like feilt avsted som å rekke opp hekling fra begynnelsen av. Det lar seg ikke gjøre uten å ødelegge hele prosjektet. Strikking går greit, men ikke hekling. Anonymkode: b6cf7...83c
Gjest Cocosa Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å tro kan føre like feilt avsted som å rekke opp hekling fra begynnelsen av. Det lar seg ikke gjøre uten å ødelegge hele prosjektet. Strikking går greit, men ikke hekling. Anonymkode: b6cf7...83c Det var det jeg mente. Visste ikke det gikk an å gjøre det på strikking - derfor jeg mente man måtte rekke opp alt fram til der feilen ligger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå