AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Syntes dere men det er positivt eller negativt om dama tar silikon? Forstørrer rumpe eller pupper Anonymkode: 3be42...c46
Gjest Daryl Dixon Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Hadde aldri i verden likt at dama mi hadde tatt silikon.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 Forferdelig... Anonymkode: 2f85b...b59 2
Horten Market Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 Synes det er greit at hun tar dem ut. Ingen hører på oss, da. Dere tror visst vi sier det bare for å være høflige. 2
SlemUlv Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 Kjære har sagt klart i fra om at det ALDRI skjer.. Han liker meg som jeg er <3 1
Bruuker Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 Det får bli opp til henne det måtte gjelde 2
MaxxMekker Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 Mer enn greit 😋 Boobs er uansett overvurderte saker, så litt styling er kjærkomment. Rumpa, derimot... Den skal trenes opp og holdes ved like med knebøy og anstendig kaloriinntak 😁
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 Jeg har silikon, men ingen av de jeg har vært med har merket det da det er såpass lite og ser naturlig ut Så det trenger ikke være sånn at det ser veldig falskt og usjarmerende ut. Han jeg dater nå sa faktisk "du har de mest perfekte puppene jeg noen gang har sett" - før jeg avslørte at jeg faktisk hadde silikon. Da trodde han ikke på meg 🙈 Anonymkode: f4b4a...016 3
Gjest Alterego666 Skrevet 11. november 2017 #11 Skrevet 11. november 2017 Falske pupper er varsel om lav selvfølelse, og no-go for meg. Der har du min mening.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 Hadde aldri likt det, Elkte menn liker ekte kvinner, natulig. Plastikk er ekkelt Anonymkode: 12bfe...890 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har silikon, men ingen av de jeg har vært med har merket det da det er såpass lite og ser naturlig ut Så det trenger ikke være sånn at det ser veldig falskt og usjarmerende ut. Han jeg dater nå sa faktisk "du har de mest perfekte puppene jeg noen gang har sett" - før jeg avslørte at jeg faktisk hadde silikon. Da trodde han ikke på meg 🙈 Anonymkode: f4b4a...016 Hvis man har normal seg, så syntes arrene, man ser at det ikke er dine liksom. Anonymkode: 12bfe...890 2
Gjest Minesveiper Skrevet 11. november 2017 #14 Skrevet 11. november 2017 (endret) Jeg kan forstå at man tar silikon i puppene fordi det er ikke kjekt å være misfornøyd med noe man naturlig "ikke kan gjøre noe med". Når man begynner å forstørre rumpen med silikon synes jeg det blir for mye, og de rumpene kardashianene går rundt med synes ikke jeg ser naturlige ut. Det er fint når man trener rumpen opp fra bunnen av gjennom hip thrust, pull through, leg kicks og alle de øvelsene der, men det er på ingen måte et absolutt krav at rumpen er stor eller trent. En normal rumpe er mer enn godt nok Endret 12. november 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #15 Skrevet 11. november 2017 6 timer siden, Horten Market skrev: Synes det er greit at hun tar dem ut. Ingen hører på oss, da. Dere tror visst vi sier det bare for å være høflige. Takk kjære, jeg tok dem ut i fjorDe to siste årene var de helt jævlige å ta på, men nå er de myke igjen! Anonymkode: 961eb...cfb 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #16 Skrevet 11. november 2017 8 timer siden, MaxxMekker skrev: Mer enn greit 😋 Boobs er uansett overvurderte saker, så litt styling er kjærkomment. Rumpa, derimot... Den skal trenes opp og holdes ved like med knebøy og anstendig kaloriinntak 😁 Knebøy trener ikke rumpa like godt som feks markløft. Du skriver stadig om knebøy, kan du trene rumpe selv egentlig? Anonymkode: 2da3a...7a8 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #17 Skrevet 11. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Knebøy trener ikke rumpa like godt som feks markløft. Du skriver stadig om knebøy, kan du trene rumpe selv egentlig? Anonymkode: 2da3a...7a8 YouTube "posterial chain". En rumpe er en del av en helhet. Kvinner er naturlige bærere og vi menn finner det attraktivt at de har sterke bein, rumpe og rygg. Så skal du bygge en attraktiv kropp så er øvelser som styrker posterial chain topp. En veltrent kropp på en kvinne er vakkert. En veltrent kropp og et godt sinn trenger ikke tilføres noe kunstig. Anonymkode: 1b7f1...ae0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #18 Skrevet 11. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Knebøy trener ikke rumpa like godt som feks markløft. Du skriver stadig om knebøy, kan du trene rumpe selv egentlig? Anonymkode: 2da3a...7a8 Både og er bra. Balanse i muskelmasse er jo ikke stygt. Rumpa er som skuldrene sammensatt av flere muskler. Så dype knebøy og markløft bidrar begge til å skape en plattform som rumpa er en viktig del av. Anonymkode: 1b7f1...ae0
MaxxMekker Skrevet 11. november 2017 #19 Skrevet 11. november 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skriver stadig om knebøy Anonymkode: 2da3a...7a8 Dessverre kan jeg ikke være like skråsikker på hva du pleier å skrive om, da du opptrer anonymt. Men imponerende dersom du klarer å se at samme brukernavn har skrevet om det samme mer enn én gang (not). Endret 11. november 2017 av MaxxMekker
MaxxMekker Skrevet 11. november 2017 #20 Skrevet 11. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: kan du trene rumpe selv egentlig? Anonymkode: 2da3a...7a8 Spør de av brukerne her inne som fulgte med den gangen jeg var aktiv på bildetrådene 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå