Gå til innhold

Syntes dere det er greit dama tar silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syntes dere men det er positivt eller negativt om dama tar silikon? Forstørrer rumpe eller pupper

Anonymkode: 3be42...c46

Videoannonse
Annonse
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Hadde aldri i verden likt at dama mi hadde tatt silikon. 

Skrevet

Forferdelig...

Anonymkode: 2f85b...b59

• Liker 2
Skrevet

Synes det er greit at hun tar dem ut. Ingen hører på oss, da. Dere tror visst vi sier det bare for å være høflige.

• Liker 2
Skrevet

Kjære har sagt klart i fra om at det ALDRI skjer.. Han liker meg som jeg er <3 

• Liker 1
Skrevet

Det får bli opp til henne det måtte gjelde 

• Liker 2
Skrevet

Mer enn greit 😋 Boobs er uansett overvurderte saker, så litt styling er kjærkomment.

Rumpa, derimot... Den skal trenes opp og holdes ved like med knebøy og anstendig kaloriinntak 😁

Skrevet

Jeg har silikon, men ingen av de jeg har vært med har merket det da det er såpass lite og ser naturlig ut :) Så det trenger ikke være sånn at det ser veldig falskt og usjarmerende ut. Han jeg dater nå sa faktisk "du har de mest perfekte puppene jeg noen gang har sett" - før jeg avslørte at jeg faktisk hadde silikon. Da trodde han ikke på meg 🙈

Anonymkode: f4b4a...016

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Falske pupper er varsel om lav selvfølelse, og no-go for meg. Der har du min mening.

Skrevet

Hadde aldri likt det, Elkte menn liker ekte kvinner, natulig. Plastikk er ekkelt

Anonymkode: 12bfe...890

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har silikon, men ingen av de jeg har vært med har merket det da det er såpass lite og ser naturlig ut :) Så det trenger ikke være sånn at det ser veldig falskt og usjarmerende ut. Han jeg dater nå sa faktisk "du har de mest perfekte puppene jeg noen gang har sett" - før jeg avslørte at jeg faktisk hadde silikon. Da trodde han ikke på meg 🙈

Anonymkode: f4b4a...016

Hvis man har normal seg, så syntes arrene, man ser at det ikke er dine liksom. 

Anonymkode: 12bfe...890

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg kan forstå at man tar silikon i puppene fordi det er ikke kjekt å være misfornøyd med noe man naturlig "ikke kan gjøre noe med". Når man begynner å forstørre rumpen med silikon synes jeg det blir for mye, og de rumpene kardashianene går rundt med synes ikke jeg ser naturlige ut. Det er fint når man trener rumpen opp fra bunnen av gjennom hip thrust, pull through, leg kicks og alle de øvelsene der, men det er på ingen måte et absolutt krav at rumpen er stor eller trent. En normal rumpe er mer enn godt nok :)

Endret av Minesveiper
Skrevet
6 timer siden, Horten Market skrev:

Synes det er greit at hun tar dem ut. Ingen hører på oss, da. Dere tror visst vi sier det bare for å være høflige.

Takk kjære, jeg tok dem ut i fjor:nordvesta:De to siste årene var de helt jævlige å ta på, men nå er de myke igjen! 

Anonymkode: 961eb...cfb

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, MaxxMekker skrev:

Mer enn greit 😋 Boobs er uansett overvurderte saker, så litt styling er kjærkomment.

Rumpa, derimot... Den skal trenes opp og holdes ved like med knebøy og anstendig kaloriinntak 😁

Knebøy trener ikke rumpa like godt som feks markløft. Du skriver stadig om knebøy, kan du trene rumpe selv egentlig? 

Anonymkode: 2da3a...7a8

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knebøy trener ikke rumpa like godt som feks markløft. Du skriver stadig om knebøy, kan du trene rumpe selv egentlig? 

YouTube "posterial chain". En rumpe er en del av en helhet. Kvinner er naturlige bærere og vi menn finner det attraktivt at de har sterke bein, rumpe og rygg. Så skal du bygge en attraktiv kropp så er øvelser som styrker posterial chain topp. En veltrent kropp på en kvinne er vakkert. En veltrent kropp og et godt sinn trenger ikke tilføres noe kunstig. 

Anonymkode: 1b7f1...ae0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Både og er bra. Balanse i  muskelmasse er jo ikke stygt. Rumpa er som skuldrene sammensatt av flere muskler. Så dype knebøy og markløft bidrar begge til å skape en plattform som rumpa er en viktig del av. 

Anonymkode: 1b7f1...ae0

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver stadig om knebøy

Dessverre kan jeg ikke være like skråsikker på hva du pleier å skrive om, da du opptrer anonymt. Men imponerende dersom du klarer å se at samme brukernavn har skrevet om det samme mer enn én gang (not).

Endret av MaxxMekker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan du trene rumpe selv egentlig? 

Spør de av brukerne her inne som fulgte med den gangen jeg var aktiv på bildetrådene 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...