AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Jeg leste i en annen tråd her at det vanligvis kreves C eller bedre for å komme inn på master. Noen steder høyere. Men hva med integrert master? Er man sikret alle fem årene, eller kan man risikere at man ikke får fortsette de to siste hvis man ikke har gode nok karakterer? Man får jo ikke en bachelor, så det blir i så fall litt dumt. Anonymkode: 0bb5d...83b
gobbledigook Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 (endret) På min integrerte master kreves det progresjon og minst c i snitt, ja. Antar man bare må ta opp fag. I mitt tilfelle ender jeg opp med en bachelor i historie uansett, men får selvfølgelig ikke profesjonen før jeg har tatt master. Endret 10. november 2017 av gobbledigook
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 4 minutter siden, gobbledigook skrev: På min integrerte master kreves det progresjon og minst c i snitt, ja. Antar man bare må ta opp fag. I mitt tilfelle ender jeg opp med en bachelor i historie uansett, men får selvfølgelig ikke profesjonen før jeg har tatt master. Men man må vel skrive bachelor-oppgave for å ha en bachelor? Eller tar jeg feil? Blir det vanligvis opplyst at det kreves progresjon og et visst snitt? For jeg har ikke hørt eller lest noe om det? Anonymkode: 0bb5d...83b
gobbledigook Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men man må vel skrive bachelor-oppgave for å ha en bachelor? Eller tar jeg feil? Blir det vanligvis opplyst at det kreves progresjon og et visst snitt? For jeg har ikke hørt eller lest noe om det? Anonymkode: 0bb5d...83b Ja, men på mitt studie skal det skrives både bachelor og master. Bachelor i andrefaget, master i pedagogikk og hovedfaget. Jeg går lektor. Aner ikke hvordan det er på juss o.l. Jeg hadde ikke lest noe om det jeg heller, fikk informasjon om det første dagen.
nordlending Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 På mitt studie er man sikret dersom en består året. Kommer altså automatisk inn på 2. året dersom en har bestått 1.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 Noen som vet hvordan det er på jusstudiet? Anonymkode: 7f889...249
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 43 minutter siden, gobbledigook skrev: Ja, men på mitt studie skal det skrives både bachelor og master. Bachelor i andrefaget, master i pedagogikk og hovedfaget. Jeg går lektor. Aner ikke hvordan det er på juss o.l. Jeg hadde ikke lest noe om det jeg heller, fikk informasjon om det første dagen. Så du fikk info om det altså. Jeg har ikke fått noe om det, så antar at det ikke er slik her da. Anonymkode: 0bb5d...83b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 43 minutes ago, AnonymBruker said: Men man må vel skrive bachelor-oppgave for å ha en bachelor? Eller tar jeg feil? Blir det vanligvis opplyst at det kreves progresjon og et visst snitt? For jeg har ikke hørt eller lest noe om det? Anonymkode: 0bb5d...83b Man må ikke, kommer an på studiet. Jeg tok bachelor uten å skrive noen oppgave. Du må nesten høre med skolen det er snakk om. Anonymkode: dfdcd...14c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #9 Skrevet 11. november 2017 Noen studier//studiesteder krever C i snitt for å fortsette på de siste to årene, men jeg tror ikke det er så vanlig. Jeg har i alle fall aldri hørt om det, men jeg har ikke gått integrert master heller. Vil tro de fleste steder opererer med at du må ha bestått forrige året for å begynne på neste, men sånn er det på de fleste studier jeg vet om Anonymkode: 1181e...ba7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå