Gå til innhold

Når den beste tid å handle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ofte at butikkene har 50% på dato varene. Mye å spare for oss med lite penge. Men føler ofte det er så å si tomt hver gang jeg kommer der. Så noen som vet når på dagen eller hvilken dag det er best å gå innom? :) 

Anonymkode: 8ae96...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker enten tidlig eller sent på dagen. Tidlig på mandager pleier jeg å finne en god del.

Anonymkode: 995d5...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ofte at butikkene har 50% på dato varene. Mye å spare for oss med lite penge. Men føler ofte det er så å si tomt hver gang jeg kommer der. Så noen som vet når på dagen eller hvilken dag det er best å gå innom? :) 

Anonymkode: 8ae96...de8

På min KIWI fyller de opp 1/2-pris-disken tidlig på morgenen. Kommer jeg så sent som kl 11 er det som regel tømt

Anonymkode: f6a4b...6ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På min KIWI fyller de opp 1/2-pris-disken tidlig på morgenen HVER DAG. Kommer jeg så sent som kl 11 er det som regel tømt

Anonymkode: f6a4b...6ac

 

Anonymkode: f6a4b...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. På kiwi butikken her fylles 50% disken i løpet av morgenen. Mens på Coop der jeg bodde før fyltes den litt og litt utover dagen ettersom de sjekket varer 

Anonymkode: 6975e...32b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker enten tidlig eller sent på dagen. Tidlig på mandager pleier jeg å finne en god del.

Anonymkode: 995d5...047

Rekker de butikkansatte å ha funnet så mange varer så tidlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Krokanis skrev:

Rekker de butikkansatte å ha funnet så mange varer så tidlig? 

De har god kontroll på varer som snart går ut på KIWI, har jeg erfaring med. De trenger ikke å lete, for de noterer seg hvilke varer som går ut når :)

Anonymkode: f6a4b...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ofte at butikkene har 50% på dato varene. Mye å spare for oss med lite penge. Men føler ofte det er så å si tomt hver gang jeg kommer der. Så noen som vet når på dagen eller hvilken dag det er best å gå innom? :) 

Anonymkode: 8ae96...de8

Varierer fra butikk til butikk når tid de rydder i hyllene og fyller "datokjøleren". 

Kjenner du til toogoodtogo? Der får du mye mat særlig hos bakerne for lite penger på slutten av dagen. Hensikten er at maten ikke skal kastes og folk skal få den for en billig penge. Det er dagens brødmat og andre varer avhengig av hvor. 

Anonymkode: 873e1...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...