Gå til innhold

Dajana, Dajanamakeup


Hotellet

Anbefalte innlegg

På vei til Hong Kong med Sofie Elise (som i dag skal ha oss til å lytte til den nye sangen hun deltar i, uten å merke selvsagt). Dajanamakeup som ALDRI merker noen av snappene sine med spons/reklame på all den make up'en hun mottar og det er pokker meg ikke lite hun mottar fra diverse firmaer! For ikke å snakke om boken hennes, skriver aldri at det er reklame for egen bok. Ikke engang på "swipeup" der du kommer rett til Haugen bok eller en annen bokhandel der man kan bestille boken merker hun med reklame. Et tips til @bloggomtoppbloggere å ta tak i ? Noen som vil tipse FO ? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Hotellet skrev:

På vei til Hong Kong med Sofie Elise (som i dag skal ha oss til å lytte til den nye sangen hun deltar i, uten å merke selvsagt). Dajanamakeup som ALDRI merker noen av snappene sine med spons/reklame på all den make up'en hun mottar og det er pokker meg ikke lite hun mottar fra diverse firmaer! For ikke å snakke om boken hennes, skriver aldri at det er reklame for egen bok. Ikke engang på "swipeup" der du kommer rett til Haugen bok eller en annen bokhandel der man kan bestille boken merker hun med reklame. Et tips til @bloggomtoppbloggere å ta tak i ? Noen som vil tipse FO ? 

Hvis du føler noen burde tipse FO, hvorfor ikke gjøre det selv?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Jeg lurte påhvorfor det sto hong kong når de vitterlig er i Stockholm. Det var vel en spøk.

Ok, da forstår jeg. Litt lang lunte der på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, orfeus skrev:

Jeg lurte påhvorfor det sto hong kong når de vitterlig er i Stockholm. Det var vel en spøk.

Tok feil. Hun drar til Hong Kong om 2 dager på hemmelig oppdrag og det er hemmelig hvem hun skal ha med seg. Sorry. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Viernes skrev:

Hvis du føler noen burde tipse FO, hvorfor ikke gjøre det selv?

Fordi jeg ikke aner hvordan man gjør det. Aldri gjort det før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hotellet skrev:

Fordi jeg ikke aner hvordan man gjør det. Aldri gjort det før. 

Har ikke gjort det selv heller, men jeg tok en titt på Forbrukerombudet sine sider. Der var det første jeg så en link som sier tips eller klage. Så enkelt var det altså. Tok ca fem sekunder. Her har du en direktelink til å sende klage  

Endret av Viernes
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 14.11.2017 den 19.38, englefjert skrev:

Jeg har meldt Dajana inn til Forbrukerombudet.

Flott!! Ser at hun har skjerpet seg litt på Snap. Jeg har også tipset. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
21 timer siden, nicecar skrev:

Hun klarer ikke å bestemme seg for om hun skal snappe på norsk eller engelsk🙄

går fint ann med begge hun har jo utlandske følgere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...