Gå til innhold

Trenger så mye råd


Utroligfortilet

Anbefalte innlegg

Hei. 

Nettopp meldt meg inn i forumet her Nå, jeg er så utrolig fortvilet, dette går virkelig inn på min hverdag, spiser ikke og skjønner at jeg må komme meg ut av dette her før det går for langt..  

 

Her inne kan jeg være anonym og kanskje ha noen å snakke med, ingen andre jeg kan snakke med.. 

 

Greia er at jeg i 6 år har vært sinnsykt betatt av en gutt, startet med å havne i sengen på en fest, han sov over, tok en kaffe og dro.. hørte ikke noe mer enn det og det gikk greit, Så etterhvert ble det til at hver gang vi møttes så er det samme greiene stort sett, prater og tuller og hjem til han og drikke litt til før vi går i sengen.. Nå går det gjerne mnd mellom hver gang, og om vi møtes ellers så får jeg en klem og vi snakker sammen kort og greit før vi går hvert til vårt.. problemet mitt er at jeg ble tidlig betatt av han, og sist fredag så gikk betatt over til kraftig forelskelse..  nettopp pga at når vi pratet så sa han så mange gode ord han aldri har sagt før, sa jeg var kjæresten hans til fler ute på byen, snakket om at jeg skulle flytte inn, sa at han følte en del av det samme når jeg var ærlig med han, tja jeg var kanskje litt vel ærlig men alt bare datt ut av meg.. han sa vi skulle ligge i sengen å se hva som skjer osv.. han har ikke vært sånn før og dermed steg mine følelser ut i universet😭 vi snakket og om at jeg skulle komme på kaffe en dag og planlegge noe vi skulle ordne.. 

Jeg følte jeg var veldig ærlig med han og måtte sende en Snap hvor jeg beklaget all ærligheten som kom på en gang, han svarte med at jeg var herlig og ønsket meg en fin kveld. 

Så begynte hodet mitt i kjøre i en hastighet som jeg ikke trodde var mulig, og til slutt måtte jeg bare be meg selv på kaffe så jeg sendte han en melding på face, han leste fort og svarte ikke, gått 2 dager så jeg måtte skrive en meld til med tull at om pulverkaffe er tom kan man gjerne ta vin istedenfor.. .leste men ikke svart...😭 

Jeg kjenner kroppen verker av dette her.. han pleier alltid å svare på spm, og pga jobben han har er han veldig opptatt å stille opp og være hyggelig med andre, så jeg kjenner ikke til denne siden her.. 

Noen som kan tolke litt for meg? Som vet hva jeg skal gjøre? Og de store ordene i fylla er det egentlig noen ord fra virkeligheten? Åh etter 6 år med følelser er jeg sliten..  

 

Fortvilet 😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Sonic skrev:

Han har nok våknet etter fylla og følt det gikk for fort 

Men det vi har sammen er alltid i fylla, våkner opp sammen, men han svarer alltid på meldinger om jeg lurer på noe, sier hei og gir meg en klem og vi prater, men han er vanskelig å snakke med, og dagen etter når vi våkner også så sier han lite.. men vi er venner og han er bestekompisen til en i nær familie så jeg ser han til tider. Men akkurat nå etter han sa alt han sa og vi avtalte å ta kaffe så svarer han ikke i det hele tatt på meldingene.. angrer han på det han sa da kanskje ? At han ikke mente det? Finnes det noen bruksanvisning på gutter? 

Bør jeg bare la han være og vente til neste fest? Ikke alltid vi ender sammen heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Utroligfortilet skrev:

Men det vi har sammen er alltid i fylla, våkner opp sammen, men han svarer alltid på meldinger om jeg lurer på noe, sier hei og gir meg en klem og vi prater, men han er vanskelig å snakke med, og dagen etter når vi våkner også så sier han lite.. men vi er venner og han er bestekompisen til en i nær familie så jeg ser han til tider. Men akkurat nå etter han sa alt han sa og vi avtalte å ta kaffe så svarer han ikke i det hele tatt på meldingene.. angrer han på det han sa da kanskje ? At han ikke mente det? Finnes det noen bruksanvisning på gutter? 

Bør jeg bare la han være og vente til neste fest? Ikke alltid vi ender sammen heller.. 

Enten er han en veldig usikker guttunge, eller så får han det han vil hos deg når han vil uten forpliktelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sonic skrev:

Enten er han en veldig usikker guttunge, eller så får han det han vil hos deg når han vil uten forpliktelser

Akkurat der traff du spikeren på hodet, han får hva han vil og det vet han, og derfor så klarte jeg og bare la det være med det når jeg var betatt, men så endret hele situasjonen seg når han brått sier han føler det samme, han er redd, jeg var kjæresten hans på byen, jeg var sjefen over det vi skulle planlegge så jeg skulle komme på kaffe osv osv.. og brått nå så svarer han ikke i det hele tatt..  

Hvorfor brått endre alle disse ordene når han vet at han ikke trenger si noe som helst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en grusom situasjon. Det kan hende han angrer på de tingene han sa, og du burde kanskje spørre han direkte om det. Du risikerer å miste vennskap og alt, men det er bedre at ting blir avsluttet enn at det skal påvirke deg og ditt dagligliv såpass mye. Det er rett og slett ikke sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, winnie89 skrev:

For en grusom situasjon. Det kan hende han angrer på de tingene han sa, og du burde kanskje spørre han direkte om det. Du risikerer å miste vennskap og alt, men det er bedre at ting blir avsluttet enn at det skal påvirke deg og ditt dagligliv såpass mye. Det er rett og slett ikke sunt. 

Tusen takk for svar😊 

Ja jeg må rett å slett få tak i han å få snakket med han på et vis, gosh jeg skulle ønske det kom bruksanvisning på hvert enkelt mannfolk for da hadde jeg lettere kunne tolket han. 

Merker nå at dette går totalt over stokk og Stein, og jeg merker det så godt selv, når det preger hverdagen min så mye som det den gjør, må bare få tak i han så skal jeg få sagt det som det er, jeg håper at det ikke ødelegger vennskapet, vi er voksne mennesker og jeg håper at han kan være voksen nok til å ha en ordentlig samtale med meg og la det passere uansett hvilken vei det går. 

Har hjulpet meg masse å kunne skrive her inne da jeg står i dette her totalt alene uten noen å snakke med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Utroligfortilet skrev:

Tusen takk for svar😊 

Ja jeg må rett å slett få tak i han å få snakket med han på et vis, gosh jeg skulle ønske det kom bruksanvisning på hvert enkelt mannfolk for da hadde jeg lettere kunne tolket han. 

Merker nå at dette går totalt over stokk og Stein, og jeg merker det så godt selv, når det preger hverdagen min så mye som det den gjør, må bare få tak i han så skal jeg få sagt det som det er, jeg håper at det ikke ødelegger vennskapet, vi er voksne mennesker og jeg håper at han kan være voksen nok til å ha en ordentlig samtale med meg og la det passere uansett hvilken vei det går. 

Har hjulpet meg masse å kunne skrive her inne da jeg står i dette her totalt alene uten noen å snakke med. 

Bra du er innstilt på å ta tak i det. Menn kan være vanskelig å forstå, men vi kvinner overkompliserer også noe enormt. I tillegg ber vi venninner om råd og slikt til hva vi bør svare, og plutselig sitter vi der som en hel komité og formulerer et svar. Min erfaring er at det er best å spørre dem direkte, så tydelig som mulig. Ærlighet kan gjøre så vondt, men det er langt mindre vondt enn å gå i uvisshet over lengre tid, og miste matlysten og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, winnie89 skrev:

Bra du er innstilt på å ta tak i det. Menn kan være vanskelig å forstå, men vi kvinner overkompliserer også noe enormt. I tillegg ber vi venninner om råd og slikt til hva vi bør svare, og plutselig sitter vi der som en hel komité og formulerer et svar. Min erfaring er at det er best å spørre dem direkte, så tydelig som mulig. Ærlighet kan gjøre så vondt, men det er langt mindre vondt enn å gå i uvisshet over lengre tid, og miste matlysten og alt!

Jeg overanalyserer så sinnsykt mye, og det er så slitsomt når det går utover hele dagen min, eller livet mitt når det ender med at jeg ikke får i meg mat, uten mat blir jo alt bare værre og da havner man i en sirkel det ikke nytter å komme ut av, derfor så trengte jeg å skrive litt om det Nå, gjorde godt.. Jeg formulerer mine egne ord altså, eneste jeg prøvde å finne nå var om det fantes et håp for meg, innerst inne håper jeg at han er redd for følelser og at det er vanskelig for da kan jeg nå han på sikt, men jeg vet ikke jeg.. 

Fikk brått en rose på døra her nå, ikke noe kort eller noe, men siden han er en AP mann så tror jeg det er han som har sendt den😊 må prøve å ikke analysere dette opp og ned også.. dette er det værste jeg noen gang har vært med på.. en smerte det ikke går Ann å beskrive.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Utroligfortilet skrev:

Jeg overanalyserer så sinnsykt mye, og det er så slitsomt når det går utover hele dagen min, eller livet mitt når det ender med at jeg ikke får i meg mat, uten mat blir jo alt bare værre og da havner man i en sirkel det ikke nytter å komme ut av, derfor så trengte jeg å skrive litt om det Nå, gjorde godt.. Jeg formulerer mine egne ord altså, eneste jeg prøvde å finne nå var om det fantes et håp for meg, innerst inne håper jeg at han er redd for følelser og at det er vanskelig for da kan jeg nå han på sikt, men jeg vet ikke jeg.. 

Fikk brått en rose på døra her nå, ikke noe kort eller noe, men siden han er en AP mann så tror jeg det er han som har sendt den😊 må prøve å ikke analysere dette opp og ned også.. dette er det værste jeg noen gang har vært med på.. en smerte det ikke går Ann å beskrive.. 

Huff, det er et helvete altså. Jeg håper virkelig at dere kan få klarhet i ting så du slipper å lide så fælt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...