Gå til innhold

Selfie vs real life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler jeg ser ganske bra ut på selfies.  Altså close up bilder, men på vanlige bilder med litt større avstand er det sjeldent jeg ikke ser stygg ut.  Det samme gjelder speilet, blir bare styggere og styggere jo lengre bak jeg går.     Er dette vanlig?  Mulig det bare er meg, kunne kanskje lagt ut noen bilder som viser forskjellen men tror ikke jeg tør det her.

Anonymkode: 8a345...0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes du skal være fornøyd, jeg. Verre om det var omvendt. 

Endret av Perle
Skrevet

Sant det egt

Skrevet

Samme her. På avstand ser jeg ut som en redd 4 klassing 

Skrevet

Noen jeg kan sende bilder til?  Greit å få et litt mere nøytralt syn på det.

Skrevet

Jeg blir ikke klok på slike ting. På selfies varierer det veldig, samme med bilder tatt av andre og egentlig i speil også. Regner med at det har med lysforhold, vinkler og gudene vet hva. 

Ville synes det var bedre å se bra ut i virkeligheten enn på bilder. Hjelper en ikke særlig mye i livet å ha fine selfier akkurat. 

Anonymkode: 6bb6c...701

Skrevet

Bare legg det ut, det er jo ikke stress. Mange legger ut bilder av seg selv her. 

Jeg ser bra ut i virkeligheten, føler meg så merkelig på bilder... Men ser jo egentlig bra ut uansett. Men et bilde fryser jo ansiktet i en viss vinkel... 

Anonymkode: 65c1b...b0f

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen jeg kan sende bilder til?  Greit å få et litt mere nøytralt syn på det.

Du kan vel sende på PM til en du har tillit til, og be om at det slettes etter vurdering.

Skrevet

Mulig du har blitt vant til å se deg selv i en viss zooming eller vinkel? Start å ta bilder av deg i rett vinkel eller la andre ta dem.

Har venninner som bruker filter hele tiden og vinkler kamera oven ifra og ned. Kan folk vææææær så snill å slutte med det. Hvis dere akkurat som dere er!! Det må da være mye bedre å bli postitivt overrasket hvor flott man er i virkeligheten? 

Du er sikkert mere en fin nok😘

Anonymkode: d06ba...2d1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare legg det ut, det er jo ikke stress. Mange legger ut bilder av seg selv her. 

Jeg ser bra ut i virkeligheten, føler meg så merkelig på bilder... Men ser jo egentlig bra ut uansett. Men et bilde fryser jo ansiktet i en viss vinkel... 

Anonymkode: 65c1b...b0f

Er jo det.  Drit kleint om noen som kjenner/vet om meg får se bildene

Skrevet

På selfies velger man gjerne et lys som får får deg til å se bra ut, i tillegg er det masse telefoner som redigerer bildet automatisk.

Jeg hater å se meg i speilbilde når jeg ser meg selv på t.banen. Ser skikkelig gammel ut

Anonymkode: 8cedb...20c

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På selfies velger man gjerne et lys som får får deg til å se bra ut, i tillegg er det masse telefoner som redigerer bildet automatisk.

Jeg hater å se meg i speilbilde når jeg ser meg selv på t.banen. Ser skikkelig gammel ut

Føler meg bra i speilet egt, er bare usikker på om jeg kan stole på det jeg ser der.  Ingen jeg kan sende bilder til?

Skrevet

Jeg ser bra ut i speilet og får mange komplimenter i real life. Bilder derimot ser jeg forferdelig ut på uansett. 

Anonymkode: 42810...7b7

• Liker 2
Skrevet

Ser jo nå at og til og med de med best utseende kan se rar ut/lite attraktiv ut på bilder

Skrevet
På 9. november 2017 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Lys som får deg til å se bra ut?   Tar gjerne selfies ute og føler meg bra?  Mere naturlig lys får man ikke.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...