jabx Skrevet 11. november 2017 #41 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, Chibi skrev: Han liker å slikke, men er sjelden jeg lar ham få lov til det av to grunner: Jeg får ingen nytelse og 99% av gangene så får jeg sopp, det er ikke digg og ødelegger for sexlivet vårt en stund fremover Lar han likevel få lov en sjelden gang, men må skylle godt etterpå (Og min samboer aksepterer det) Plastfolie?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #42 Skrevet 11. november 2017 På 9.11.2017 den 21.08, AnonymBruker skrev: Det er en urettferdig verden. Jeg digger å slikke, men det gir henne ingen ting. En gang fikk jeg henne til å sitte på fjeset mitt, og etter en stund tok hun helt over, og jukka som besatt, til det gikk for henne. Men å ville gjenta det; nix. Det med å miste ereksjonen kan være fordi slikkinga tar for mye konsentrasjon. Anonymkode: 98600...c36 Høres knall godt ut!! Mulig hun mistet noen hemninger og er flau over det og derfor ikke vil igjen? På 10.11.2017 den 9.15, AnonymBruker skrev: Egoistisk å ikke gi tilbake når man tar gjerne imot. Skjul innhold Anonymkode: b8020...6fa Så selv om jeg elsker å bli slikket må jeg si nei til de som vil gi meg det fordi jeg ikke klarer å gi tilbake? Min første seksuelle erfaring var en fremmed som holdt meg fast og tvang meg til å suge han... Anonymkode: ba297...dea 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #43 Skrevet 11. november 2017 På 9.11.2017 den 11.11, AnonymBruker skrev: Blir så frustret!! Samboer min gjennom 9 år som er snill å god og flink med barna. Er kjempe glad i han. Men! han er litt kjedelig i senga.. Jeg har alltid vært lidenskapelig av meg. Elsker sex og er åpen for å prøve nye ting. Tar nesten alltid intiativet til sengekos og elsker å suge han. Tenner veldig på det.. Han derimot tar aldri intiativ til noen ting. Han gir meg nesten aldri munnsex. Han har en sjelden gang gjort det når jeg er babert og nydusjet. Han vil tydelig helst slippe og nei jeg har ikke dårlig hygiene og passer på at jeg er ren der nede. Han mister ofte ereksjonen når han slikker meg men jeg blir kåt av å suge han. Forstår faen ikke problemet. Tidligere partnere har likt å gjøre dette på meg. Spesielt en av dem som nesten aldri fikk nokk og sa at ofte at jeg har en deilig fitte. Dette plager meg veldig og gir meg dårlig selvfølelse om mitt eget kjønn. Dere som ikke liker å slikke... kan dere forklare meg hvorfor dere ikke liker det. ? Anonymkode: b8020...6fa Finn deg en elsker. Er helt ok å være utro i slike situasjoner. Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg er en elsker for tre kvinner selv. Men du, liker ikke barberte fitter, det er uhygienisk, noe du tror du ikke er. Slutt å barber deg, om han sier noe kan du konfrontere han. Anonymkode: 52435...ebf
Chizue Skrevet 12. november 2017 #44 Skrevet 12. november 2017 6 timer siden, jabx skrev: Plastfolie? Ingen nytelse 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå