Gå til innhold

oralsex på damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende han ikke liker lukta av et kvinnekjønn, eller ikke finner en vagina særlig attraktiv. Er ikke så mye å gjøre med det.

Anonymkode: 07644...772

Lukta av et friskt kvinnekjønn er helt nøytralt og 98% luktfritt. Om man syntes vagina er så avstøtende at man ikke vil se på den eller slikke den så syns jeg ikke man er voksen nok eller hetero nok til å pule den heller. :link:

Anonymkode: dfcd9...264

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke sexlivet det viktigste i frholdet da

Det viser seg faktisk at sex er veldig viktig i et forhold.

• Liker 2
Skrevet

Har ingen løsning, men kjenner meg veldig igjen. Har også en kjæreste som ikke går ned på meg, selv om jeg alltid suger ham før sex, til han kommer og som kos etterpå. Jeg gjør det fordi jeg liker det. Men når det blir en forventning, og han bruker det at jeg liker det som press «sug meg litt da du liker det jo» så blir det ekstremt turn off. Da jeg var tett i nesa og ikke ville suge i går, var det ikke måte på hvor krise det var, og om jeg ikke kunne prøve litt, holde pusten litt, osv. Sorry ass. Jeg er alltid barbert og ren og luktfri, men jeg krever ikke at han gjør det om det er ubehagelig for ham. At han ikke unner meg det samme tror jeg blir en dealbreaker her nå. 

Anonymkode: 9578f...c91

• Liker 6
Skrevet

Egoistisk å ikke gi tilbake når man tar gjerne imot. 

Spoiler

Anonymkode: b8020...6fa

Skrevet

Kan gladpack være en løsning hvis det er fobi for bakterier?

Anonymkode: 8fc9c...858

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan gladpack være en løsning hvis det er fobi for bakterier?

Anonymkode: 8fc9c...858

Hahahahha. Ja er det så ille så er han vel av typen som må bruke hansker for å ta i dørhåndtak og munnbind for å gå på gaten også og bør innlegges i intensiv eksponeringstrening på psykiatrisk avdeling. 
Menn som ikke vil slikke bryr seg ikke om kvinnens nytelse og gidder som regel ikke løfte en finger ellers i livet heller for de skal bare ta i mot og serveres og ha det så komfortabelt og anstrengelsesløst som mulig (ikke orke å rydde, ikke gidde å sette i stand noe hyggelig for forholdet og dama fordi det krever anstrengelse, vaske opp har han sikkert aldri gjort og støvsuge skjer to ganger i året, tror at dama ikke strekker seg langt og anstrengeser seg for hans del når det er det vi gjør hele tida med alt hun gjør). Burde aldri hatt dame. Egosvin. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahha. Ja er det så ille så er han vel av typen som må bruke hansker for å ta i dørhåndtak og munnbind for å gå på gaten også og bør innlegges i intensiv eksponeringstrening på psykiatrisk avdeling. 
Menn som ikke vil slikke bryr seg ikke om kvinnens nytelse og gidder som regel ikke løfte en finger ellers i livet heller for de skal bare ta i mot og serveres og ha det så komfortabelt og anstrengelsesløst som mulig (ikke orke å rydde, ikke gidde å sette i stand noe hyggelig for forholdet og dama fordi det krever anstrengelse, vaske opp har han sikkert aldri gjort og støvsuge skjer to ganger i året, tror at dama ikke strekker seg langt og anstrengeser seg for hans del når det er det vi gjør hele tida med alt hun gjør). Burde aldri hatt dame. Egosvin. 

Amen!! :5:

Anonymkode: b8020...6fa

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det er glatt, nyvasket å tante rød ikke er på besøk er det helt greit 

Anonymkode: 88a3b...294

Skrevet

Å utføre oralsex er noe av det deiligste jeg vet! De gangene jeg ikke har likt det har det utelukkende vært på grunn av dårlig lukt/smak. Det i seg selv betyr kanskje ikke dårlig hygiene, men gleden forsvinner uansett umiddelbart.

Skrevet
14 minutter siden, Nevian skrev:

Å utføre oralsex er noe av det deiligste jeg vet! De gangene jeg ikke har likt det har det utelukkende vært på grunn av dårlig lukt/smak. Det i seg selv betyr kanskje ikke dårlig hygiene, men gleden forsvinner uansett umiddelbart.

Skulle vært under dyna mi nå du:ninuskapus:

Anonymkode: d8494...0bd

• Liker 2
Skrevet

Det er morsomt å se at om en mann klager på at damen hans ikke suger han så får blir han så angrepet og hengt ut at man skulle tro han daglig helte gift i kaffen hennes, mens når det er omvendt, at mannen ikke liker å slikke så er det plutselig en menneskerett å bli slikket, enten han liker det eller ikke, og hvis han ikke liker det så må han bare læres opp til å like det eller så er han homo.

Ser dere damer virkelig ikke deres egen dobbelmoral?

Anonymkode: 6dcbf...685

• Liker 5
Skrevet
On 11/10/2017 at 6:47 AM, AnonymBruker said:

Lukta av et friskt kvinnekjønn er helt nøytralt og 98% luktfritt. Om man syntes vagina er så avstøtende at man ikke vil se på den eller slikke den så syns jeg ikke man er voksen nok eller hetero nok til å pule den heller. :link:

Så du vil si det samme til damer som ikke liker å suge?

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er morsomt å se at om en mann klager på at damen hans ikke suger han så får blir han så angrepet og hengt ut at man skulle tro han daglig helte gift i kaffen hennes, mens når det er omvendt, at mannen ikke liker å slikke så er det plutselig en menneskerett å bli slikket, enten han liker det eller ikke, og hvis han ikke liker det så må han bare læres opp til å like det eller så er han homo.

Ingen damer svarer på dette. Det er deres rett å være dobbeltmoralsk siden de er kvinne. De skjønner ikke hvorfor mange menn ikke klarer å respektere de..

Anonymkode: 07644...772

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir jeg nødt til å gjenta dette igjen altså??? 

Blowjob kan IKKE verken sidestilles eller sammenlignes med slikking!! 

En mann får stimuli som fører til orgasme av penetrering (og runking, og suging) , den stimulien kvinnen får av penetrering fører ikke/svært sjeldent til orgasme for kvinnen. Skulle tro du hadde lært dette på skolen eller som seksuelt aktiv, men du har kanskje ikke så mye sex? I et kvinnelig kjønnsorgan så er det utsiden, altså klitoris som har de mest sensitive nervene og flest nerver i hele underlivet, det er altså klitoris stimuli som føles godt med sex for kvinnen og som gjør at kvinner oppnår orgasme. 
Innsiden av vagina har nesten ingen nerver. Ville du tenkt at sexen var tilfredstillende om du kun fikk stimulert penisroten din med runking, og ikke penishodet, strengen og ikke fått penetrert som gir penishodet og strengen (de områdene i et mannlig underliv med mest sensitive nerver hvorpå stimuli fører til orgasme) ?? Du ser vel på det som en nødvendighet og obligatorisk at penishodet ditt blir stimulert under sex, og at det er det som er sex for deg? Ellers er det vel bortkasta? 
På samme måte er det for kvinner. Om ikke klitoris blir stimulert (mer enn bare noen minutter i foreplayet) så er ikke sexen optimal, man får ikke orgasme og sexen kan føles bortkasta og kvinnen kan føle seg brukt siden hun ikke fikk noe ut av det. 

Det er ingen nødvendighet  på den samme måten å suge en penis når samme nerver blir stimulert av penetrering og vi lar dere penetrere oss!  Slik som det for de fleste kvinner er en nødvendighet at klitoris blir stimulert for å få orgasme! 
Menn forlanger iskrem med sjokoladesaus og sjokoladebiter og bringebær på toppen , men gir kvinnen bare skåla og skjea så hun også gleder seg til å få iskremen men syns det er krevende når hun også vil ha iskrem og saus og bringebær på toppen?!  Jepp velkommen til den kvinneundertrykkende verden.......  Om du ikke er interessert i at kvinnen du ligger med skal få optimalt ut av sexen hun også, så bør du holde deg unna kvinner, og hvertfall ikke forlange noe i fra henne som du ikke er interessert i å gi tilbake! Simple as THAT 

• Liker 4
Skrevet

Provoserer meg at hun skal ha det godt på min bekostning på den måten. Får ingenting ut av det og syns det er underdanig og gay.

Anonymkode: bd3e1...5dd

Skrevet

Gay å være nær et kvinnelig underliv ja, jaha okei LOL !!!!! Kanskje du egentlig er trans da eller?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor han ikke liker det kan bare han vite, når dere vet årsaken så kan man også finne ut om det vil forbli sånn for alltid, eller om det er noe som kan endres.

Visst det ikke kan endres så får du vurdere om at det er noe som er så viktig for deg at du enten med bryte ut av forholdet eller finne deg en slikkevenn som kan ta seg av den biten.

Ikke alle har samme preferanser innenfor sex, noen matcher ikke, mens andre matcher perfekt. Når man ikke matcher perfekt seksuelt så får man legge det i vektskålen sammen med andre positive og negative sider og avgjøre hva som veier mest.

Jeg har noen få forhold bak meg og kan si at for min del så har sex veid ganske tungt, for dårlig sex påvirker andre ting med forholdet også. Om sexen stemmer og er bra så flyter det meste av seg selv (visst sex basert på gjensidig glede og tiltrekning)

Til sist så kan jeg nevne i en periode det luktet litt av underlivet til samboeren så opphørte slikkingen og jeg ble litt skeptisk i en periode fremover. Men dette snakket vi om og det ordnet seg, og nå slikker og suger vi som aldri før :-) Kanskje samboeren din har opplevd en slik periode og fått "skrekken", enkelte sjeler er sartere enn andre vet du.

Anonymkode: f636a...ee0

Skrevet

Enkelte liker det, andre liker det ikke, sånn er det bare.

Jeg suger gjerne, ingen problem...Men tanken at han kommer i munnen på meg, det får meg til å brekke meg..Jeg kan faktisk kaste opp, klarer ikke å svelge det....Må spytte det ut for så å sitte med brekninger en stund etterpå..
Spermen hans smaker forsåvidt ingenting annet enn salt.. Jeg liker ikke salte smaker og konsistensen av sperm, minner meg om slim/snørr.. Takler det ikke. -Og det synes han er greit :) 

Han liker å slikke, men er sjelden jeg lar ham få lov til det av to grunner: Jeg får ingen nytelse og 99% av gangene så får jeg sopp, det er ikke digg og ødelegger for sexlivet vårt en stund fremover :)  Lar han likevel få lov en sjelden gang, men må skylle godt etterpå :fnise:  (Og min samboer aksepterer det) 

Det å si slike ting som "Om du ikke slikker meg, så kommer ikke jeg til å suge deg" Er tull og tøys, du liker jo å suge, men du bør absolutt ikke forvente å få det samme tilbake.
Får du ingen nytelse under sex, kjøp inn en vibrator, som enten han kan bruke på deg, eller som du bruker under forspill/Samleie.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er glatt, nyvasket å tante rød ikke er på besøk er det helt greit 

Anonymkode: 88a3b...294

Tja, tante rød er ikke nødvendigvis en hindring. Kommer litt an på situasjonen og personen, selvsagt.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skriver jo TS at hun gjerne suger ham. Det er altså slik at hun gir ofte (og det er så vanlig at nå forventer han det av henne), men aldri får.

Hvor er dobbeltmoralen egentlig?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...