AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Blir så frustret!! Samboer min gjennom 9 år som er snill å god og flink med barna. Er kjempe glad i han. Men! han er litt kjedelig i senga.. Jeg har alltid vært lidenskapelig av meg. Elsker sex og er åpen for å prøve nye ting. Tar nesten alltid intiativet til sengekos og elsker å suge han. Tenner veldig på det.. Han derimot tar aldri intiativ til noen ting. Han gir meg nesten aldri munnsex. Han har en sjelden gang gjort det når jeg er babert og nydusjet. Han vil tydelig helst slippe og nei jeg har ikke dårlig hygiene og passer på at jeg er ren der nede. Han mister ofte ereksjonen når han slikker meg men jeg blir kåt av å suge han. Forstår faen ikke problemet. Tidligere partnere har likt å gjøre dette på meg. Spesielt en av dem som nesten aldri fikk nokk og sa at ofte at jeg har en deilig fitte. Dette plager meg veldig og gir meg dårlig selvfølelse om mitt eget kjønn. Dere som ikke liker å slikke... kan dere forklare meg hvorfor dere ikke liker det. ? Anonymkode: b8020...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 At du har holdt ut i ni år med han skjønner ikke jeg..... Har aldri gjennom mitt 36 år gamle liv vært borti en mann som ikke elsker å slikke. Eneste stedet jeg har hørt om sånne menn er faktisk på internettforumer, men da kommer det frem at personen enten er en uerfaren tenåring som syntes jentelus er skummelt, eller en kvinnefiendtlig mannsjåvinist som syntes kvinners seksualliv og opplevelse ikke er viktig og syntes det er nedverdigende for han å gå ned på en kvinne, mens han såklart "ikke" mener noe undertrykkende med at hun suger han og han spruter henne i trynet. Anonymkode: dfcd9...264 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At du har holdt ut i ni år med han skjønner ikke jeg..... Har aldri gjennom mitt 36 år gamle liv vært borti en mann som ikke elsker å slikke. Eneste stedet jeg har hørt om sånne menn er faktisk på internettforumer, men da kommer det frem at personen enten er en uerfaren tenåring som syntes jentelus er skummelt, eller en kvinnefiendtlig mannsjåvinist som syntes kvinners seksualliv og opplevelse ikke er viktig og syntes det er nedverdigende for han å gå ned på en kvinne, mens han såklart "ikke" mener noe undertrykkende med at hun suger han og han spruter henne i trynet. Anonymkode: dfcd9...264 Ro deg ned tre hakk frøken!! Leser stadig vekk om kvinner her inne som blir kvalm av å suge og sperm. Hva i h.. tilsier at en mann ikke kan bli det samme? Hilsen mann som elsker å slikke sin kone. Anonymkode: 07644...772 10
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Tror jeg hadde tenkt at han var homofil i og med at han mister ereksjonen ved oralsex. Eller har han kanskje manglende selvtillit på det området? Hva sier han selv egentlig?? Anonymkode: 46d85...7fe 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde tenkt at han var homofil i og med at han mister ereksjonen ved oralsex. Eller har han kanskje manglende selvtillit på det området? Hva sier han selv egentlig?? Anonymkode: 46d85...7fe Dere er veldig snar med konklusjonene her på kg må jeg si. Kvinner i et nøtteskall Anonymkode: 07644...772 5
stan Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Jeg elsker å gi oralsex, men jeg vet ikke hvorfor. På samme måte er det vel for ham og. Men kanskje det går an å lære seg å like? 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Han bruker fingrene på meg. Virker som han tenner mer på det. Han sa for noen år siden at han ikke likte å slikke. Uten å forklare hvorfor. Selv så liker han godt å bli sugd. Spesielt viss jeg svelger. Savner veldig å føle meg begjært der nede.!!! Anonymkode: b8020...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er veldig snar med konklusjonene her på kg må jeg si. Kvinner i et nøtteskall Anonymkode: 07644...772 Det er da langt fra en konklusjon, det er en tanke. Ikke en påstand Anonymkode: 46d85...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 Jeg har også en mann som ikke liker å slikke. Han bruker veldig sjelden fingrene også. Jeg er veldig enig at man begynner å skamme seg for sitt eget underliv. Jeg klarer ikke å snakke med han om det lenger, har gjort det før uten at det kom noe ut av det. Jeg sliter med å skrive det her, for det er så skamfullt å flaut. Har ingen råd dessverre, men veldig mye medlidenhet. Anonymkode: 288b9...350 9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #10 Skrevet 9. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også en mann som ikke liker å slikke. Han bruker veldig sjelden fingrene også. Jeg er veldig enig at man begynner å skamme seg for sitt eget underliv. Jeg klarer ikke å snakke med han om det lenger, har gjort det før uten at det kom noe ut av det. Jeg sliter med å skrive det her, for det er så skamfullt å flaut. Har ingen råd dessverre, men veldig mye medlidenhet. Anonymkode: 288b9...350 Har en kompis som brekker seg av å slikke. En gang spydde han fordi ei dame maste om å bli slikket. Noen brekker seg vel bare lettere. Anonymkode: 07644...772 1
Gjest JudasPriest Skrevet 9. november 2017 #11 Skrevet 9. november 2017 (endret) Jeez... Jeg foretrekker å suge fordi jeg liker det. Men hvis jeg hadde møtt en mann som ikke likte å slikke, hadde jeg blitt bittelitt skuffa. Hvis han derimot hadde lite erfaring hadde jeg lært han hvordan jeg liker det. Man! Kanskje det har noe med hår og hygiene å gjøre? Aldri vært borti noen snålinger, som beskrevet over. I guess it’s just my luck. Haha! Endret 9. november 2017 av JudasPriest 🦉
Papirfly Skrevet 9. november 2017 #12 Skrevet 9. november 2017 Tråden er ryddet for spørreundersøkelse. Papirfly, mod.
Ronaldo85 Skrevet 9. november 2017 #13 Skrevet 9. november 2017 Du må akseptere at han ikke liker det. Du sier du liker å suge han, så det er ikke fair om du slutter med for å straffe han. Å ikke tvinge noen til noe de ikke vil burde være en gyllen regel. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #14 Skrevet 9. november 2017 Det er vel av samme grunn som at noen ikke liker å suge og/eller svelge. Jeg liker det ikke fordi jeg syns saftene er ubehagelig, både teksturen og smaken. Anonymkode: bf36c...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #15 Skrevet 9. november 2017 Forstår ikke de som ikke liker å gi. Sexlivet blir tamt uten. Får ønske meg slikkemaskin fra kondomeriet til jul. Anonymkode: b8020...6fa 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #16 Skrevet 9. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ro deg ned tre hakk frøken!! Leser stadig vekk om kvinner her inne som blir kvalm av å suge og sperm. Hva i h.. tilsier at en mann ikke kan bli det samme? Hilsen mann som elsker å slikke sin kone. Anonymkode: 07644...772 Kan du ikke noe særlig om anatomi du eller? Kvinnens kjønnsorgan er mer følsom utenpå enn inni, så det er en selvfølge å stimulere kvinnens klitoris mer enn bare under foreplayet og med bare fingre så kan det bli for hardt og vondt. Menn får samme nerver stimulert av penetrering som ved suging, i motsetning til kvinner, så du kan virkelig ikke sammenligne akten med å slikke en kvinne, med suging av pikk altså Det er ikke den samme nødvendige stimuleringen i det hele tatt! Anonymkode: dfcd9...264 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #17 Skrevet 9. november 2017 Har en mann som elsket å slikke meg, brukte ofte fingrene samtidig. Han slikket meg så ofte at det ble litt kjedelig i grunn, så brukte leger tid på å komme etterhvert. Han eksperimenterer lite, ikke komfortabel med så mye nytt. Han ligger ofte på magen selv når han slikker og mistenker at han ligger med penisen klemt, og mest sannsynlig heller ikke så komfortabelt. Dette gjør nok både at han mister ereksjonen til en viss grad og blir sliten av å ligge vondt over litt tid. En gang var han uheldig og mens han fingret meg raskt ble en flik av neglen hans delt på et vis (altså en flik av neglen som plutselig stod ut, som om den ikke var avklippet nok). Dette gjorde uhorvelig vondt og jeg begynte å blø, etter dette tror jeg han har slikket meg to-tre ganger og ingen av gangene har han fullført...tror han mista lysten på det. Han sier det er vanskelig å gjøre det nå, for han husker bare hvordan det endte. Lei meg fordi det har blitt sånn, men kan jo ikke tvinge han. Anonymkode: 3dab0...723
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #18 Skrevet 9. november 2017 Det er en urettferdig verden. Jeg digger å slikke, men det gir henne ingen ting. En gang fikk jeg henne til å sitte på fjeset mitt, og etter en stund tok hun helt over, og jukka som besatt, til det gikk for henne. Men å ville gjenta det; nix. Det med å miste ereksjonen kan være fordi slikkinga tar for mye konsentrasjon. Anonymkode: 98600...c36 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #19 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke noe særlig om anatomi du eller? Kvinnens kjønnsorgan er mer følsom utenpå enn inni, så det er en selvfølge å stimulere kvinnens klitoris mer enn bare under foreplayet og med bare fingre så kan det bli for hardt og vondt. Menn får samme nerver stimulert av penetrering som ved suging, i motsetning til kvinner, så du kan virkelig ikke sammenligne akten med å slikke en kvinne, med suging av pikk altså Det er ikke den samme nødvendige stimuleringen i det hele tatt! Anonymkode: dfcd9...264 Hva har det med saken å gjøre? Klarer ikke en mann å stimulere klitoris forsiktig med hånda, så må du nesten vise han? Er ikke noe krav å bli verken sugd eller slikket hvis ene parten ikke liker det. Dama liker ikke så godt å suge, men jeg liker å slikke. Dette må jeg bare respektere. De andre damene jeg har vært med elsket å suge. Kan ikke tvinge henne til dette. Skjønner du hva jeg mener? Kan hende han ikke liker lukta av et kvinnekjønn, eller ikke finner en vagina særlig attraktiv. Er ikke så mye å gjøre med det. Anonymkode: 07644...772 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #20 Skrevet 9. november 2017 Du må jo prate med han om det. Og jeg hadde sluttet i suge, om jeg ikke fikk slikking, av prinsipp. Nå er ikke sexlivet det viktigste i frholdet da, og han kan jo bare syntes det er kleint/ukomfertabelt. Snakk med han Anonymkode: 0476d...f34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå