Gå til innhold

Sliter med søvn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjør du? Har du problemer med å sovne? Sover du godt? Sover du lenge? Hva får deg til å sovne, om du har tankekjør? 

Jeg sliter med søvn. Etter jeg slutta å spise sukker, så sliter jeg med å sovne. Jeg er aldri trøtt, sover kanskje Max. 4.5 time. Jeg vil sove men klarer ikke. Har ikke drukket kaffe på flere uker. Jeg har prøvd sedix, det funker ikke. Jeg har vært hos legen, som ikke skjønner at det var et problem siden jeg har ufør. Trenger jeg ikke søvn selv om jeg har ufør? Jeg blir gal. Jeg vil sove. Jeg har til og med begynt trene på morningen, i stedet på ettermiddag/kvelden. Shit! Jeg blir gal. 

Anonymkode: f57ef...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mye insomnia så... 
Diet har ikke så mye å si for søvnen.
Derimot, å trene på morgenen er lurt, da trening kan gjøre deg svært våken.
Sukker og kaffe er som dop, så det kan også være at kroppen din har abstinens fra å stoppe med disse dopamin stoffene. :) 

Skrevet

Det er 7 mnd. siden jeg slutta å spise sukker. Så det tror jeg ikke, har ikke abstinenser. Har aldri søtsug. Abstinenser har jeg ikke hatt siden jeg slutta å drikke får 10 år siden. 

Anonymkode: f57ef...03c

Skrevet

Jeg bruker mindfullness. Gikk på kurs, men det finnes sikkert mange videoer på youtube. Det krever litt øvelse, men det er ikke vanskelig.

Skrevet

Hva annet har skjedd i livet ditt da? 

Anonymkode: e0bfa...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...