Gå til innhold

Interessert i meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble kjent med en mann gjennom en datingside, og vi gikk god kontakt. Etter en stund la han meg til på Facebook.. Vi pratet sammen hver dag og skulle møtes, men jeg hadde ikke tid til det på det tidspunktet og han ville vente på meg! Men etter en stund så sletter han meg og når jeg spurte hvorfor så svarte han " haha 😂 Ville bare se hvor mange ganger du er innom profilen min".. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre! Hva ville dere ha gjort? Og hva tror dere "virkelig" grunnen var?

Anonymkode: 9c9bf...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo hende han er såpass barnlig, eller det kan være at han ønsker å skjule deg for noen. La han deg til igjen etterpå da?

Anonymkode: 3d6c8...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende han er såpass barnlig, eller det kan være at han ønsker å skjule deg for noen. La han deg til igjen etterpå da?

Anonymkode: 3d6c8...b69

Nei, han gjorde ikke det! Jeg vil på en måte avslutte det, men igjen så tenker jeg "er det noe å avslutte"? 

Men ja, kan være du har rett! Han tuller veldig mye og er stortsett barnslig!

Anonymkode: 9c9bf...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe å avslutte, han har allerede avsluttet det og du gir han bare mer å le av om du kontakter han eller viser fortsatt at du bryr deg. For en utrolig barnslig fyr! Enten så skjuler han noen andre for deg, eller så ble han så fornærmet over at du ikke kunne treffe han den dagen dere snakket om det og ble sur og såret for at du ikke tok iniativ de nærmeste dagene etter, og følte for å drite ut deg/le av deg for å prøve å føle seg litt bra igjen. Tåpelig uansett årsak, bare blås i å skriv noe mer med han du :)
Kontakter han deg senere så ville jeg enten bare ignorert han eller skrevet et frekt " ? " tilbake og ikke noe mer, vært like barnslig som han. 

Anonymkode: a5b6c...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe å avslutte, han har allerede avsluttet det og du gir han bare mer å le av om du kontakter han eller viser fortsatt at du bryr deg. For en utrolig barnslig fyr! Enten så skjuler han noen andre for deg, eller så ble han så fornærmet over at du ikke kunne treffe han den dagen dere snakket om det og ble sur og såret for at du ikke tok iniativ de nærmeste dagene etter, og følte for å drite ut deg/le av deg for å prøve å føle seg litt bra igjen. Tåpelig uansett årsak, bare blås i å skriv noe mer med han du :)
Kontakter han deg senere så ville jeg enten bare ignorert han eller skrevet et frekt " ? " tilbake og ikke noe mer, vært like barnslig som han. 

Anonymkode: a5b6c...29d

Du har nok rett! Takk for svar 😊

 

Anonymkode: 9c9bf...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...