AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hei! Jeg er en jente på 20år som er veldig usikker på underlivet sitt for tiden.. Synes underlivet mitt lukter helt forferdelig uansett hvor nydusja jeg er og får til tider en veldig ekkel hvitaktig utflod. Er det noe jeg kan kjøpe på apoteket for å fikse dette? Legen min er ute i permisjon nå og føler meg langt fra komfortabel og gå til han som er ute i vikariatet.. Men hadde en legetime isåfall vært det beste? Takker for alle svar! hilsen en usikker «ungdom» Anonymkode: 5300e...1f3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Kan kanskje legge til at etter det jeg har sjekka selv virker det som soppinfeksjon.. jeg dusjer annenhver dag og er renslig.. Barberer meg riktignok også. Men dette begynner å komme i vei for sexlivet mitt da jeg får nesten panikkanfall om noen skulle nærme seg underlivet mitt... -TS Anonymkode: 5300e...1f3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Har du soppinfeksjon så har du og uttalt kløe. Å bruke soppmidler uten å være sikker på at du har sopp, skal du ikke gjøre. Du bør snwkke med lege. Jeg er usikker på om du feiler noe fysisk eller om du bare har blitt veldig opphengt i underliv og lukt. Anonymkode: 646de...bd5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Dette kan være så mangt og du bør sjekkes av lege. Soppinfeksjon klør som regel veldig. Anonymkode: 5e098...648
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå