Gå til innhold

Åpent kjøp hos Lefdal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker å kanskje kjøpe meg en dampvasker. Har fliser i gang og på kjøkken som er veldig skitne nå, og det frister ikke å skrubbe meg over hele gulvet. Men har aldri brukt en dampvasker før, så vet ikke hvor godt det vil fungere. Fungerer det dårlig, vil jeg jo ikke ha den...

Så jeg sjekket på Lefdal, og de sier at de har åpent kjøp i 30 dager. Der skriver de at: "dersom du ikke trives med den har du full returrett i 30 dager. Det betyr at du har et åpent kjøp i hele denne perioden, og kan levere tilbake varen og få pengene igjen selv om den er brukt! Forutsetningen er at du har kvitteringen, at varen er komplett og i den stand den var da du mottok den."

Jeg synes det her er en viss motsetning mellom det at det står at varen kan brukes, men at den må være i den stand den var da jeg mottok den. Om jeg prøver dampvaskeren på gulvet mitt, så vil den jo rent faktisk ikke være i samme stand som da jeg fikk den. Kluten som følger med vil jo f.eks. ha vært vasket minst én gang (kluten vil jo bli skitten, så må jo hive den i vaskemaskinen før jeg eventuelt leverer den tilbake).

Noen som vet hvordan dette fungerer hos Lefdal?

Anonymkode: 8d0f2...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...