AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Jeg er ei jente på snart 23 år, jeg har kommet meg ut fra mange år med rusmisbruk, jeg har vært nykter i nesten ett år og akter å fortsette slik. Samtidig så er jeg utrolig ensom, jeg sliter med angst og depresjoner og det er egentlig et mirakel at jeg enda ikke har hatt tilbakefall. Ting føles tomt og håpløst, men jeg vet at dersom jeg ruser meg så kan jeg være sikker på å aldri komme framover, så da lar jeg være. Er det noen andre som har vært i lignende situasjon? Hvordan kan ting bli bedre? Fordi det føles ikke sånn ut. Anonymkode: 75bd7...d7a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Jeg gir deg en god klemDu har jo vært kjempeflink og er det fremdeles.Jeg har aldri hatt et problem med rus,men vært veldig deprimert en periode. Ting blir bedre! Det vil alltid bli bedre,selv om det ikke ser sånn ut alltid. Bare tenk på hva du allerede har klart,det er jo en stor bragd i seg selv. Hvis ikke du har et behandlingstilbud som psykolog,dps osv så bør det absolutt noe du bør ha. Hvis du har,så kanskje det kan utvides. Kanskje noen som kan komme til deg,psykiatrisk sykepleier feks.når du har det tyngst. U Anonymkode: eaecb...714
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Det høres ut som om du mangler et nettverk/aktivitet. Noe du kan komme i gang med? Godt jobbet forresten! Anonymkode: 4b00c...eda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå