AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Hei I natt våknet jeg av noen akutte smerter i underlivet. Det kjentes ut som om det var i ferd med å sprenge. Prøvde å gå inn på toalettet, og da var det vondt å gå. Slik var det vel i 5-10 minutter før smertene forsvant og jeg sovnet. Våknet i dag med et "ømt" underliv, og vond korsrygg. Ut over dagen har jeg små smerter i underlivet, men ingenting som hindrer meg i å gå/fungere normalt. Jeg tenkte på om det kunne være cyster, men har ikke hatt noen blødninger. Verken før eller etter "anfallet". Anonymkode: 30bc0...848
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Om det er av interesse så er jeg 29 og barnløs. Anonymkode: 30bc0...848
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 UVI? Eller en annen type infeksjon? Ville tatt en tur til lege. Anonymkode: 30e91...dea
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Ingen kan svare deg på dette her. Bestll deg time hos lege. Anonymkode: 2c2e6...067
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte på om det kunne være cyster, men har ikke hatt noen blødninger. Verken før eller etter "anfallet". Anonymkode: 30bc0...848 Cyster er veldig vanlige også uten blødning. Bestill time i morgen. Anonymkode: f2d1e...730
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er av interesse så er jeg 29 og barnløs. Anonymkode: 30bc0...848 Det er faktisk en viktig informasjon. Ut fra hi kunne du like gjerne vært en mann. Den typen smerteopplevelser er ikke uvanlig ved cyster som sprekker. Uansett du bør snakke med en lege. Anonymkode: 2363b...9ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå