Gå til innhold

Oralsex på kvinner, liker du...

Fremhevede innlegg

Skrevet

...at han slikker inni deg, eller er det bedre om han fokuserer utenpå?

(Ja, alle er forskjellige, derfor skriver jeg "du" og ikke "dere")

Anonymkode: 98d2c...75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neitakk, ingen av delene.. 

Skrevet

Jeg likte ikke å bli slikket før jeg måtte han jeg er sammen med nå. 

Han slikker meg på en grådig måte, først lett så mere og mere voldsomt. Samtidig som han etter hvert fingrer meg med en maks to fingre på slutten. Har aldri sprutet før jeg ble sammen med han og den teknikken han bruker er super digg. 

Anonymkode: 5a1fe...d79

Skrevet

Jeg synes ikke oralsex er noe særlig. Greit å inkludere som forspill, men klarer meg fint uten. 

Han må gjerne stikke tungen inn etter hvert, det er helt greit. 

Anonymkode: 889e5...3a4

Skrevet

Jeg elsker å bli slikket, men han jeg er sammen med må er ikke noe særlig... :( 

Anonymkode: 354a9...eac

• Liker 4
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket.

Liker best når han fokuserer mest på klitoris:)

Skrevet

Det gir meg ikke så veldig mye å bli slikket inni. Klitoris er favorittstedet. 

Anonymkode: ded8a...dd5

• Liker 3
Skrevet

Han kan for all del stikke tunga inni, men det gir meg veldig lite. Mye bedre at han fokuserer på klitoris.

Anonymkode: 4d781...f6b

• Liker 2
Skrevet

Elsker å bli slikket av en som vet hva han gjør :fnise: Tunga inn gir meg ikke mye

Skrevet

Hvis fyren ikke blir sinna når jeg forteller hvordan jeg liker det, og hva jeg vil at han skal gjøre så elsker jeg det. Men jeg foretrekker å gi bj. hvis jeg kan velge. Jeg blir enda kåtere da. 

Anonymkode: ec5ec...ce3

Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i å bli slikket, er ikke helt komfortabel med det. Men på klitoris er greit, synes ikke det er noe deilig om han stikker tunga inn i det hele tatt. Bruke finger er fint da, både på klitoris og en eller to inn i meg

Anonymkode: df92d...de1

• Liker 1
Skrevet

Det kiler litt viss han stikker tunga inn, men det beste med oralsex er grådigheten synes jeg. At han begraver seg i underlivet og vil ha alt :P Litt forsiktig teasing imellom fråtsingen er også deilig :fnise:

Anonymkode: 91bd5...23b

Skrevet

Han må gjerne slikke meg hvor han måtte ønske. Det beste med å bli slikket er jo hvis det er fordi han har skikkelig lyst, og det merkes jo om han har det. Kjempeturn-on. Hvis han gjør det fordi han har tanker om at det forventes vil jeg helst ikke.

Rent teknisk liker jeg det mykt og sakte. Utenpå.

Anonymkode: fe096...47d

• Liker 1
Skrevet

Tungepuling kan være sexy det en sjelden gang i blant med 3-4 stikk (ikke noe mer enn det, da hadde jeg lurt på hva i huleste han drev med og tenkt at han aldri hadde slikket fitte før og totalt misforstått) og littegrann rotering i hullet for å avveksle sensasjonen fra klitorisen, men det er jo klitorisen og utenpå kjønnsorganet kvinner har flest nerver og er mest følsom så i hovedsak er det absolutt klitorisen jeg foretrekker å bli slikket på! :) 

Skrevet

Øh litt som å spørre en mann om man liker best at vi slikker på penisroten hans, eller suger penishodet. Klitoris såklart!

Anonymkode: 6fd32...e99

Skrevet

Elsker det!! Både utenpå og inni. Hvis han slikker på klitoris er det også fantastisk deilig om han stikker en finger inn! :) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kiler litt viss han stikker tunga inn, men det beste med oralsex er grådigheten synes jeg. At han begraver seg i underlivet og vil ha alt :P Litt forsiktig teasing imellom fråtsingen er også deilig :fnise:

Jeg er helt omvendt. Får absolutt ingenting ut av voldsom....hva skal man kalle det? Ikke tunge inn heller.

Mulig det er fordi jeg liker litt skjegg på menn og at det ikke er digg å få hardt servert i et sensitivt underliv. 

Er man i tillegg nyvokset/nybarbert er det skikkelig vondt. 

Jeg har en favoritt fremgangsmåte tror jeg, og stikkordet er vel variasjon og forsiktig start. Og NIKS og nada av det som funker for deg :P 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste med å bli slikket er jo hvis det er fordi han har skikkelig lyst, og det merkes jo om han har det. Kjempeturn-on. Hvis han gjør det fordi han har tanker om at det forventes vil jeg helst ikke.

Anonymkode: fe096...47d

Det tror jeg gjelder motsatt også for de fleste menn, i alle fall for meg. En kvinne som viser at hun har lyst er skikkelig turnon. En kvinne som gjør noe bare fordi det forventes kan like gjerne la vær. Slutt med faking og slipp dere løs, det blir så mye bedre for dere selv og for partneren.

Skrevet

Jeg elsker å bli slikket, men det er best utenpå og helst på klitoris. Han kan selvsagt få stikke tunga inn og, men hovedfokus bør være utenpå :)

Anonymkode: 08bf0...6ad

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe sånn er jeg. Er veldig grådig og kan ikke få nok av verken å slikke inni eller på klitten. Elsker å pirre dama å stoppe rett før jeg kjenner at hun får orgasme og slikke inni henne en stund for så å bygge opp orgasmen med å slikke på klitten igjen. Kunne holdt på sånn i timesvis, å kjenne at det blir våtere og våtere:ninuskapus:

Anonymkode: f71b7...d16

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...