AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Til menn: Er det vanlig at dere vasker dere på hendene etter at dere har tisset? Samboeren min gjør ikke det, og mener det er helt normalt. Jeg syns det er uhygenisk fordi du tar jo på kjønnsorganet ditt når du tisser, og hvis menn ikke vasker seg og tar på et dørhåndtak, betyr ikke det indirekte at jeg har tatt på kjønnsorganet ditt? Anonymkode: b8d97...cd7
Gjest OxBall Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Håper og tror at de fleste vasker hendene. Han bør skjerpe seg. Hvorfor ligger denne posten under seksualitet?
Illuminatum Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til menn: Er det vanlig at dere vasker dere på hendene etter at dere har tisset? Samboeren min gjør ikke det, og mener det er helt normalt. Jeg syns det er uhygenisk fordi du tar jo på kjønnsorganet ditt når du tisser, og hvis menn ikke vasker seg og tar på et dørhåndtak, betyr ikke det indirekte at jeg har tatt på kjønnsorganet ditt? Anonymkode: b8d97...cd7 Helt vanlig å vaske seg for oppegående menn. 2
Isambard Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Ja, selvfølgelig. Det er vanlig folkeskikk. Jeg går jo på offentlig toalett noen ganger, og ser jo at de aller, aller fleste vasker seg på hendene. Kan ikke komme på å ha sett at noen ikke har gjort det. Alle kompiser og alle på jobben gjør det så vidt jeg får med meg. Samboeren din er et sjeldent unntak. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Alle jeg kjenner vasker hendene sine Anonymkode: 93b31...0d6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 Nei ingen menn vasker seg på hendene!Anonymkode: 093b6...ce1
ekkoet Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 Jeg vasker hendene: Når jeg har vært på do eller snytt meg Når jeg har vært utendørs (kjørt bil, på butikken, på tur, på jobb etc) Om morgenen Før jeg lager mat eller tar ut av oppvaskmaskinen (og som oftest før jeg spiser) Dersom jeg har tatt i skitten klesvask, laget mat med rått kjøtt eller brukt kjøkkenduk til å tørke benkeplater/bord. 3
makkapakka Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 Du skal ikke ta for gitt at alle menn gjør dette 4
Innlandsmannen Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 Ja, såklart jeg vasker meg etter jeg gjør det
Horten Market Skrevet 8. november 2017 #13 Skrevet 8. november 2017 Jeg vasker hendene FØR jeg tisser. Hvilken mann tar borti familejuvelen med skitne hender? Makan. Selvsagt vasker man seg også etter å ha vært på do. Uansett tid på døgnet og man bare skal rett i senga igjen. Selv om du ikke har "rørt noen ting". Du har trukket ned, forhåpentligvis, og den dingsen har et utall mennesker berørt etter å tørket bæsj. Vask etter dobesøk skal være innarbeidet rutine hos alle gutter og jenter i barnehagealder.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #14 Skrevet 8. november 2017 18 minutter siden, makkapakka skrev: Du skal ikke ta for gitt at alle menn gjør dette Nei, for det er langt fra alle kvinner som vasker hendene. Jeg ser det på jobb hver dag. De tar seg i håret, fjerne leppe stift, retter på klærne men unngår håndvask. Hver dag ser jeg kvinner som ikke vasker hender etter de har vært på toalettet. Ikke si at det kun gjelder menn. Det stemmer ikke. Anonymkode: 55315...4f7 1
Gjest Cocosa Skrevet 8. november 2017 #15 Skrevet 8. november 2017 (endret) Menn rundt meg på jobb og i familien gjør ikke det. Dette vet jeg fordi man hører lett når det skylles ned og vaskes fra toalettet til der jeg befinner meg. Min samboer gjør det ❤️ Legger til: mange kvinner jeg kjenner gjør heller ikke det 🤢 Endret 8. november 2017 av Cocosa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #16 Skrevet 8. november 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Nei, for det er langt fra alle kvinner som vasker hendene. Jeg ser det på jobb hver dag. De tar seg i håret, fjerne leppe stift, retter på klærne men unngår håndvask. Hver dag ser jeg kvinner som ikke vasker hender etter de har vært på toalettet. Ikke si at det kun gjelder menn. Det stemmer ikke. Anonymkode: 55315...4f7 Kvinnefolk er generelt mer uhygiensike enn menn. De tar på seg selv over alt, studerer intime deler i speil pga hårvekst angst, slikker seg på fingre for å tørke vekk flekker osv. De liker å opprettholde illusjonen av at de er hygieniske da, noe de kanskje må så grisete de gjør seg gjennom alle disse inbilte hygienetilktakene som ofte er mindre effektive enn når katten slikker seg. Anonymkode: 5dae2...332
makkapakka Skrevet 8. november 2017 #17 Skrevet 8. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, for det er langt fra alle kvinner som vasker hendene. Jeg ser det på jobb hver dag. De tar seg i håret, fjerne leppe stift, retter på klærne men unngår håndvask. Hver dag ser jeg kvinner som ikke vasker hender etter de har vært på toalettet. Ikke si at det kun gjelder menn. Det stemmer ikke. Anonymkode: 55315...4f7 Når har jeg sagt at dette kun gjelder menn?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #18 Skrevet 8. november 2017 Mange menn vasker ikke hendene. Har flere kompiser som sier at jenter skulle ha vært tilstede på offentlige toaletter og sett hvor få menn som faktisk vasker hendene. Ekkelt. Anonymkode: cd3d4...65f 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #19 Skrevet 8. november 2017 Jeg har vasket på en del offentlige institusjoner, og det fascinerte meg voldsomt hvordan herretoalettet utelukkende var det mest grisete, mens det alltid var svært lite papir i søppelkassa, mens kvinnetoalettet var veldig rent med svært mye papir i søppelkassa..... både på ansattoalettet og det gjestetoalettet Anonymkode: 39a33...0e5 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. november 2017 #20 Skrevet 8. november 2017 Jeg vasker meg alltid på hendene etter jeg har vært på do.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå