AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Har alltid hatt ein tiltrekning mot den nordlige delen av lande vårt. Reisar mykje i lande og ofte vert det nettopp i Nordland eg endar opp. Før 3 år sidan vart det til at eg og sambuaren rett som det var flytta frå Vestlandet og til sjølvaste indrefileten i Nordland, nemleg Lofoten. Har vore ein del turar her tidligare for 11-12 år sidan. Huskar frå den gong kor fredelig det var her. Ein kunne nyte stilheita enten det var på stranda, fjellet eller i byen. No er det eit lite mareritt spesielt sommarstida. Vegene er fylt med bilturistar. Er farleg og sykkel på vegane og skal ein ærend endar ein opp i bilkø bak ein bobil. Turisme etterlet seg mykje skrot. Har tdm sett bobilar tømme seg for mannskit rett i naturen før dei dreg til neste destinasjon. Ein kan lenger ikkje gå på kjente toppar stein risikerar og gå i kø bak ein stim av uerfarne fjellfolk som skal ha seg ein selfi på toppen. Kvart år sett fleire turistar utføre og endar som ravnemat. Her er blitt ekstremt dyrt om ein skal gå servert ein mafint. Og leige her opp er nesten skammelig dyrt. Ser og husmarkede er blitt temmeleg dyrt. Forklare tønner vert solgt som om det var nybygg. Er mykje meir og nevne men skal ikkje ramse opp meir Uansett er sjarmen ifrå Lofoten betrakteleg forandra dei siste 10 åra. No vurdera vi og flytte til Vesterålen. Der er det fortatt roleg og sjarmerande. Flott natur om ikkje like viltert som i Lofoten so kan en gå meir i fjellet utan og drepe seg. Anonymkode: f306d...91d
Elán Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Jeg synes Lofoten er utrolig fint, men turismen ødelegger en del, ja. Det er håpløst å reise på sommeren da barnet skal besøke besteforeldrene sine der, bobilturistene er rett og slett farlige på de trange veiene utover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå