AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Er 37 år og har dessverre fått noen linjer under øye, legger menn merke til rynker? Dette er fine linjer. Har forøvrig ingen linjer ellers i ansiktet, er helt glatt. Kan være derfor jeg legger ekstra godt merke til de under øya. Anonymkode: 7272f...8e1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er 37 år og har dessverre fått noen linjer under øye, legger menn merke til rynker? Dette er fine linjer. Har forøvrig ingen linjer ellers i ansiktet, er helt glatt. Kan være derfor jeg legger ekstra godt merke til de under øya. Anonymkode: 7272f...8e1 Skulle stå RYNKER😂 Anonymkode: 7272f...8e1 1
Gjest OxBall Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 Nei, det er ikke turnoff med rynker. Det er helt naturlig å få noen etter som årene går
Alvario Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Du er 37 år, og da skal man ikke være babyglatt i ansiktet lenger.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Jeg tror man skal lete lenge etter 37 åringer uten linjer i ansiktet blant både menn og kvinner. Anonymkode: 0e9fa...18b
Gjest Walkingdead Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 Så til saken. Nei! Ikke turn-off.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 37 år og har dessverre fått noen linjer under øye, legger menn merke til rynker? Dette er fine linjer. Har forøvrig ingen linjer ellers i ansiktet, er helt glatt. Kan være derfor jeg legger ekstra godt merke til de under øya. Anonymkode: 7272f...8e1 nei, menn legger merke til ansiktet ditt, men ikke rynker . menn er jo overhodet ikke opptatt av rynker selv og legger dermed ikke merke til det på damer heller. vi legger merke til kroppen din, rumpa, puppene, håret og litt av ansiktet Anonymkode: 0ad49...477
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå