Gå til innhold

Turnoff med runker? Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 37 år og har dessverre fått noen linjer under øye, legger menn merke til rynker? Dette er fine linjer. Har forøvrig ingen linjer ellers i ansiktet, er helt glatt. Kan være derfor jeg legger ekstra godt merke til de under øya. 

Anonymkode: 7272f...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er 37 år og har dessverre fått noen linjer under øye, legger menn merke til rynker? Dette er fine linjer. Har forøvrig ingen linjer ellers i ansiktet, er helt glatt. Kan være derfor jeg legger ekstra godt merke til de under øya. 

Skulle stå RYNKER😂

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke turnoff med rynker. Det er helt naturlig å få noen etter som årene går :) 

Skrevet

Du er 37 år, og da skal man ikke være babyglatt i ansiktet lenger..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror man skal lete lenge etter 37 åringer uten linjer i ansiktet blant både menn og kvinner. 

Anonymkode: 0e9fa...18b

Gjest Walkingdead
Skrevet

Så til saken. Nei! Ikke turn-off.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, menn legger merke til ansiktet ditt, men ikke rynker . menn er jo overhodet ikke opptatt av rynker selv og legger dermed ikke merke til det på damer heller. 

vi legger merke til kroppen din, rumpa, puppene, håret og litt av ansiktet

Anonymkode: 0ad49...477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...