waco Skrevet 6. august 2002 #1 Del Skrevet 6. august 2002 Jaha... så nå har "noen" funnet det usedvanlig festlig å ha det moro på et nicknavns bekostning.... Til alle, jeg var nok ikke på kg igår... og ihvertfall ikke på chatten. Men allikevel så er det "noen" som synes det er gøyalt å skape intriger, sette igang allianser og fremprovosere uvennskap. Hvem så mine forfølgere er så kan jeg bekrefte at dem ikke har lykkes.... Ble noe overrasket i dag tidlig da jeg måtte forsvare meg mot en som selvsagt var "irritert".... men igår sov jeg som en stein! Waco Den som sover synder ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 6. august 2002 #2 Del Skrevet 6. august 2002 Eller den som synder sover ikke? Jeg sover ihvertfall......noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2002 ellers så synder du, det du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 6. august 2002 #4 Del Skrevet 6. august 2002 Noe sånnt, ja 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #5 Del Skrevet 6. august 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. august 2002 #6 Del Skrevet 6. august 2002 Waco, mener du at en eller annen har vært på chaten med ditt nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 6. august 2002 #7 Del Skrevet 6. august 2002 Uff da.... Lei sak dette her, men ingen har lykkes i å fremprovosere uvennskap, eller? Godt det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. august 2002 #8 Del Skrevet 6. august 2002 Får håpe ting ordner seg. Man kan jo aldri gardere seg helt mot dette, vi er jo på internett. Men dårlig gjordt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. august 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 6. august 2002 Selvsagt er det dårlig gjort...... intrigemakere som har det morsomt på andres bekostning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå