Gå til innhold

Ustabil mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Magen min fungerer aldri optimalt. Varierer mellom halvfast, løs til kjempeløs og så plutselig treig mage. Alltid mye luft. Må alltid tørke hundre ganger før det er rent. Finner ikke ut hva jeg egentlig reagerer på. Kan tåle noe fint en dag og neste gang ikke. Mest sannsynlig irritabel tarm ifl legen. Er det noen her som sliter med det samme og som har funnet en løsning på det ? Noe kosttilskudd el ? Bokstavelig talt drittlei og savner å drite en normal fast drit for dagen 😝 hilsen anonym 

Anonymkode: 69fa6...461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med det samme. Nå går det egentlig bare i å prøve å gi meg selv forstoppelse i noen dager, så ha en "drite dag" og så prøve og forstoppe meg selv igjen.

Anonymkode: 4a7aa...8ee

Skrevet

Ikke like plaget som deg, men det hender det "tetter seg" helt og jeg ikke kommer meg på do på mange dager. Har funnet ut at en pose med tørket aprikos (finnes i vanlig matbutikk) gjør underverker. Det blir mye luft, men i løpet av 8-10 timer får man blåst ut alt, både luft og fast masse :fart2:

Anonymkode: e205d...c81

Skrevet

Har du prøvd probiotika piller? Jeg har samme problem som deg og det preger hverdagen min mye ettersom det er mye smerter, ubehag og uggenhet knyttet til det utover toalettbesøk... nå har jeg prøvd melkesyrebakterier i noen dager og mener at det muligens har en viss effekt. Utover dette vil jeg anbefale at legen din tar blodprøver for å se på vitaminer og allergier.

Anonymkode: 374e6...763

Skrevet

Lav fodmap! :)

Anonymkode: 19d84...e0d

• Liker 1
Skrevet
På 8.11.2017 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Magen min fungerer aldri optimalt. Varierer mellom halvfast, løs til kjempeløs og så plutselig treig mage. Alltid mye luft. Må alltid tørke hundre ganger før det er rent. Finner ikke ut hva jeg egentlig reagerer på. Kan tåle noe fint en dag og neste gang ikke. Mest sannsynlig irritabel tarm ifl legen. Er det noen her som sliter med det samme og som har funnet en løsning på det ? Noe kosttilskudd el ? Bokstavelig talt drittlei og savner å drite en normal fast drit for dagen 😝 hilsen anonym 

Anonymkode: 69fa6...461

Har nok også irritabel tarm og har forsøkt det meste. Har ikke blitt bedre og må bare leve med min ustabile tarm. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...