AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Eller tvang og tvang, han sier han føler seg tvunget, ihvertfall. Uansett, jeg oppdaget en nesten svart føflekk på ryggen til kjæresten min for en stund siden. Han har mange føflekker, men denne skiller seg veldig ut fra de andre som er normale, lysebrune. Denne unormale føflekken derimot er så å si svart og stikker litt opp, i motsetning til de andre føflekkene han har som er helt flate. Den er ikke særlig stor i omkrets, og så vidt jeg kan se så har den heller ikke begynt å "spre" seg utover, sånn som typiske kreftføflekker gjør. Uansett så fikk jeg han til å bestille legetime, selv om det var veldig motvillig fra hans side. Føler meg en smule hysterisk som pusha han sånn til å dra til legen. Ville dere gjort det? Er jo uansett best å være føre var da, men likevel. Er klar over at de færreste her inne er leger, men finnes det egentlig normale føflekker som er så svarte? Og som i tillegg stikker litt opp? Anonymkode: 17d9a...7cd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Er en grunn til at menn med kjærester lever lenger.... Anonymkode: b83b5...2e7 2
Antoinette Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Det skumle med fløflekker på ryggen er jo at man ikke ser dem selv. Og ja, en høy andel menn dør fordi de aldri går til legen, det er bevist.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Antoinette skrev: Det skumle med fløflekker på ryggen er jo at man ikke ser dem selv. Og ja, en høy andel menn dør fordi de aldri går til legen, det er bevist. Ligger noe i det ja. Typen sa han ikke ville fordi det er flaut om ingenting er galt for da føler han seg dum. Er jo ingenting som er bedre enn at ingenting er galt, synes jo jeg da Anonymkode: 17d9a...7cd 1
Gjest Cocosa Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Jeg ber legen min jevnlig sjekke føflekkene mine og har måttet fjerne mange, noen fordi de er vonde, andre fordi de er mørke. Sist jeg var, sa legen min at det ikke var kreft i den ennå, men det kunne komme, og han ville derfor fjerne en. Veldig glad for at jeg sjekker dem jevnlig!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Jeg ville gjort det samme som deg, og du er ikke hysterisk. Hvis føflekken virkelig er svart, og ikke bare veldig mørk brun, så er det høyst sannsynlig at det er celleforandringer i den. Det kan dog være vanskelig å skille mellom mørk brun og svart. P.S: Jeg er ikke helsepersonell, jeg bare har noen i nær relasjon som har hatt flere føflekker med celleforandringer, så jeg har lært litt gjennom det. Anonymkode: aea70...137
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Synes det bare er positivt at du fikk han til å dra jeg. At en føflekk er veldig mørk er jo en av tegnene man bør følge med på. Hvis man har mange føflekker er det bare lurt å få sjekket ut noen av de. Spesielt hvis den er på ryggen kan det være vanskelig å følge med selv. Er du heldig vil legen få den fjernet uansett, og da er det jo en mindre føflekk å følge med på. Anonymkode: a9d45...554
Antoinette Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen sa han ikke ville fordi det er flaut om ingenting er galt for da føler han seg dum. Anonymkode: 17d9a...7cd De fleste menn er redde for å virke hysteriske så de går ikke til legen. Vil jo ikke være pyse, må være man, være tøff!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå