Gå til innhold

Overstimulert vs orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha lest litt her inne lurer jeg på om jeg forveksler det med å bli overstimulert, spesielt klitten, med det å få orgasme?

Jeg får rykninger i beina, blir varm i ansiktet og hele underlivet dunker, mens berøring av klitten er altfor følsomt og heller mot vondt. Jeg blir deilig og avslappet etterpå, men usikker på om det er fordi jeg kommer eller fordi trykket i kroppen roer seg. 

Hva tror dere? Evt tips for å komme langt nok til å få orgasme uten at dette skjer hvis det er overstimulering? Dette er det nærmeste jeg kommer...

Anonymkode: 06b54...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik etter orgasme. Noen damer blir sensitiv nedentil, særlig klitoris, etter orgasme, andre kan få mange orgasmer.

Anonymkode: ae87d...7e7

• Liker 1
Skrevet

Så du tror det er orgasmer jeg får?

Skrevet

Tror nok det heller er en oppbygning til orgasme. Når du får en orgasme, så kjenner du det, kjennes som en bølge med lykke treffer deg. Tilnærmet eufori :yvonne:

Overstimulering og den deilige følelsen kan skyldes at du har anstrengt deg, kanskje? Litt som en treningsøkt: det er sykt deilig å bli ferdig med det :P Jeg tror du bare må holde på med forskjellig trykk fram til at du kjenner at det virkelig bygges opp! Har du vibrator? Du kan føle deg til hva som kjennes best: vibrator rett på eller vibrator rundt klitoris. Bruk forskjellige trykk, kanskje sirkulære bevegelser, horisontale eller opp-ned-bevegelser over klitoris. 

Også: ikke stress for mye. Det er din orgasme. 

Anonymkode: 9bfcb...196

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du nesten får orgasme, men ikke når "toppen". Har det problemet med den nye kjæresten 😅 Men aldri aleine. Bare å øve seg fram litt.

Anonymkode: 464c8...94c

Skrevet

Okei, takk for tips 👍er vel kanskje det jeg har mistenkt litt jeg og, men ikke klart å komme noe nærmere. Får øve litt mer da ;) jeg er veldig uerfaren i denne verdenen av onani :rodme:

Har ingen vibrator jeg får til å bruke noe godt utvendig, men har bestilt meg noen vibrerende egg! 

Skrevet

Tror noe av greia er at jeg blir for hardhendt. Det er liksom det som gir den gode følelsen, men da får jeg ikke holdt på lenge nok før det blir for følsomt :dry:

Roer jeg ned mister jeg bare lysten og gleden. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, takk for tips 👍er vel kanskje det jeg har mistenkt litt jeg og, men ikke klart å komme noe nærmere. Får øve litt mer da ;) jeg er veldig uerfaren i denne verdenen av onani :rodme:

Har ingen vibrator jeg får til å bruke noe godt utvendig, men har bestilt meg noen vibrerende egg! 

Fortsett  å kos deg, ikke tenk på at du må få orgasme. Jo mer avslappet du er til det mentalt jo bedre sjanse er det for at den kommer. Å onanere er noe av det vikitgste en kvinne kan gjøre for å bli kjent med kroppen sin før sex, kvinner som onanerer jevnlig har mye bedre sex enn de som aldri har gjort det.

Anonymkode: e390d...d24

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror noe av greia er at jeg blir for hardhendt. Det er liksom det som gir den gode følelsen, men da får jeg ikke holdt på lenge nok før det blir for følsomt :dry:

Roer jeg ned mister jeg bare lysten og gleden. 

Ååå, du har så mye deilig i vente :D Gled deg over å utforske egen kropp! Orgasmen kommer (pun intended), skal du se ;) 

Anonymkode: 9bfcb...196

Skrevet

Will do ;) er så lett antennelig om dagen så er nok større fare for å bli sår enn at jeg ikke øver :fnise::rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...