AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg har fått så sinnsykt vondt i puppene. Både i selve puppen og på brystvortene. Det banker og verker. Jeg trodde først at det var pga muskelsmerter, så jeg fikk massasje oppå brystet, men smertene har bare fortsatt og blitt verre. Det startet da jeg fikk mensen. Problemet er at mensen aldri ser ut til å gi seg. Jeg småblør og har kramper fortsatt etter over ei uke....Det er noen måneder siden jeg tok ut spiralen og en tid etter det begynte jeg på p-piller, så mensen har vært litt hei hvor det går. Det er mange år siden jeg hadde mensen sist, så jeg vet ikke helt hvoran jeg "pleier" å være. Men det er vel ikke vanlig å svi i puppene? Og at alt gjør vondt i dem gjennom hele mensen? Eller? Hvordan vet man at man eventuelt har fått en infeksjon i puppen eller noe? Det er jo vinter, så jeg smører brystvortene hele tiden med tanke på sårhet. Men de gjør veldig vondt. Burde kanskje gå til legen, men jeg har ingen ide om hvorfor det gjør så vondt. Jeg skal på jobbintervju om to dager og har ikke lyst til å trøkke i meg Paracet fordi puppene gjør vondt... Anonymkode: abb83...e61
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Høres ut som hormonforstyrrelse pga p-pillene. Ville gått til legen, forklart problemet og bedt om et annet merke. Anonymkode: 26c33...1e4
Påkrevd Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg er mann, så jeg har av naturlige årsaker ikke førstehånds erfaring, men har hørt noen klage over smerter i brystene i forbindelse med mensturasjon. En hadde det alltid et par dager før, og andre gjennom hele perioden. Det har helt sikkert med hormonprevensjonen du har bytta på å gjøre. Som nevnt over, kan du prøve andre merker. Hvis ikke det hjelper, får du bare dytte opp en spiral igjen, hvis det ikke er andre medisinske årsaker til at du sluttet med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå