Gå til innhold

Kristiansand kan glede seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den 13 november får de en mobil skøytebane tilgjengelig midt i byen. Heldiggriser!  :) 
d9fdd175-f477-4631-b65f-e5550dcf0742?fit

Anonymkode: 4249c...f10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de fleste ikke bryr se så mye om dette.

Anonymkode: 4a6f7...496

• Liker 2
Skrevet

Uansett så er det allerede Idda arena hvor det er en skøytebane.

Anonymkode: 4a6f7...496

Skrevet

Blir uansett bare bombardert av tenåringer med hockey-køller som ikke eier kontroll på pucken eller normal folkeskikk. Livsfarlig for småbarnsfamilier rett og slett. 

Anonymkode: 23edf...df7

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir uansett bare bombardert av tenåringer med hockey-køller som ikke eier kontroll på pucken eller normal folkeskikk. Livsfarlig for småbarnsfamilier rett og slett. 

Anonymkode: 23edf...df7

Må si meg enig i det. 
Ser jo bare hvordan det er nede i Tresse når de sprøyter til is der. Er jo helt kaos.

Så de som tror det kommer til å bli "romantisk  ala Rockefeller" i NY tar muligens ganske så feil..

• Liker 1
Skrevet

Jippi så gøy! Beklager hvis jeg så dette som positivt,men kan ikke la være:fnise::mynona:Bli gøy å ta min datter på dette. Går ut i fra de har folk som passer jeg da.

Anonymkode: 09eb2...570

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jippi så gøy! Beklager hvis jeg så dette som positivt,men kan ikke la være:fnise::mynona:Bli gøy å ta min datter på dette. Går ut i fra de har folk som passer jeg da.

Det er alltid positivt med noe nytt i byen, hehe!! Erjo ikke som om det er den mest spenstigste byen her! :) Og jeg håper jo virkelig at det går an å ha med seg ungene der.

Er nok bare for vant til bajaser i Tresse, som i alle fall ikke har foreldrene der. 

Skrevet
3 minutter siden, sunshine-t skrev:

Det er alltid positivt med noe nytt i byen, hehe!! Erjo ikke som om det er den mest spenstigste byen her! :) Og jeg håper jo virkelig at det går an å ha med seg ungene der.

Er nok bare for vant til bajaser i Tresse, som i alle fall ikke har foreldrene der. 

Ja,jeg vil tro at noen passer på,hvis ikke blir det farlig for de minste. Det er jo uansett litt gøy med sånne nye ting,mange vil jo bare se på også,koselig for gammel og ung:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...