AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Den 13 november får de en mobil skøytebane tilgjengelig midt i byen. Heldiggriser! Anonymkode: 4249c...f10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Tror nok de fleste ikke bryr se så mye om dette. Anonymkode: 4a6f7...496 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Uansett så er det allerede Idda arena hvor det er en skøytebane. Anonymkode: 4a6f7...496
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Blir uansett bare bombardert av tenåringer med hockey-køller som ikke eier kontroll på pucken eller normal folkeskikk. Livsfarlig for småbarnsfamilier rett og slett. Anonymkode: 23edf...df7 1
sunshine-t Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir uansett bare bombardert av tenåringer med hockey-køller som ikke eier kontroll på pucken eller normal folkeskikk. Livsfarlig for småbarnsfamilier rett og slett. Anonymkode: 23edf...df7 Må si meg enig i det. Ser jo bare hvordan det er nede i Tresse når de sprøyter til is der. Er jo helt kaos. Så de som tror det kommer til å bli "romantisk ala Rockefeller" i NY tar muligens ganske så feil.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Jippi så gøy! Beklager hvis jeg så dette som positivt,men kan ikke la væreBli gøy å ta min datter på dette. Går ut i fra de har folk som passer jeg da. Anonymkode: 09eb2...570
sunshine-t Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jippi så gøy! Beklager hvis jeg så dette som positivt,men kan ikke la væreBli gøy å ta min datter på dette. Går ut i fra de har folk som passer jeg da. Anonymkode: 09eb2...570 Det er alltid positivt med noe nytt i byen, hehe!! Erjo ikke som om det er den mest spenstigste byen her! Og jeg håper jo virkelig at det går an å ha med seg ungene der. Er nok bare for vant til bajaser i Tresse, som i alle fall ikke har foreldrene der.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 3 minutter siden, sunshine-t skrev: Det er alltid positivt med noe nytt i byen, hehe!! Erjo ikke som om det er den mest spenstigste byen her! Og jeg håper jo virkelig at det går an å ha med seg ungene der. Er nok bare for vant til bajaser i Tresse, som i alle fall ikke har foreldrene der. Ja,jeg vil tro at noen passer på,hvis ikke blir det farlig for de minste. Det er jo uansett litt gøy med sånne nye ting,mange vil jo bare se på også,koselig for gammel og ung Anonymkode: 09eb2...570
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå