AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Har i det siste slitt med underlivet uten jeg er helt sikker på hva det er. Lurer på om jeg kanskje har sopp og bakteriell og vaginose samtidig? Begynte med vanlige soppsymptomer(hatt sopp før), men med litt ekstra klør inni skjeden(vanligvis klør jeg ikke noe særlig inni). Kjøpte canesten med vagiatorie, og mener å huske det ble en bedring. Alikevel har jeg nå igjen fått samme svake kløen inni skjeden. Har veldig tykk hvit utflod som kan minne om krem. Er ingen klumper i den. Etter mensen opplevde jeg en grusom lukt nedentil, som gjorde at jeg mistenkte bakteriell vaginose. Den har blitt litt bedre nå. Utfloden lukter bare svakt syrlig, men selve underlivet kan lukte litt fiskeaktig(som jeg vet er et symptom på bakteriell vaginose). Har også tenkt tanken på om dt kan være en kjønnsykdom. Testet ikveld med lactal balance pille, men opplevde en grusom svie og deretter kløe. Endte med at jeg måtte skylle ut i dusjen, og det ble bedre da. Følte også jeg ble litt hoven av lactalen. Er dette vanlig eller reagerer jeg på den? Er det noen som har erfaring eller tips? Burde vel kanskje kjøpe en ny dose av canesten, men er student og har bokstavlig talt ikke råd akkurat nå. Er det noen som har tanker angående mine problemer? Beklager for langt og rotete innlegg, men Kort oppsummert sliter jeg med: masse utflod, svak kløe inni skjeden, og av og til lukt. Anonymkode: b687f...182
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Gå til gynekolog eller helsestasjon å bli testet for kjønnsykdommer og vurdert for baktriell vaginose. Anonymkode: 8b727...6f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå