Gå til innhold

Vinglepetter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man får vel ikke kalde føtter når det er noen man virkelig liker aka "the one"?!?

 

synspunkter takk

Anonymkode: 31129...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Arabella skrev:

For å kunne svare deg må du fortelle hva "aka" betyr.

Also known as.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A.k.a betyr also known as... men TS, du må utdype litt angående situasjonen deres. Og jo, for noen kan man få kalde føtter hvis noen merker det blir for seriøst, og det kan det være tusen grunner til. At man har dårlig erfaring fra tidligere, at man kjenner dette ikke er rett osv.

Anonymkode: a0768...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Startet stormfullt og så helt ut av det blå gjør han det slutt på dagen. Avslaget kom som et lyn fra klar himmel. Må nevnes at han før hendelsen så og si bedyret sin kjærlighet. Det var bra kjemi da, men i litt hode, kanskje for godt til å være sant? Så fort?

 

så presterer fyren å ta kontakt igjen etter laaang tid og mener årsaken var kalde føtter. Go figure!( engelsk uttrykk) -det er bare bra å øke språkkunnskapen.

 

Anonymkode: 31129...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, liker man noen og ser på noen som the one så får man ikke kalde føtter, da hopper man i det uansett hvor fremmed og skummelt det virker. 

Anonymkode: 7b4e1...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Startet stormfullt og så helt ut av det blå gjør han det slutt på dagen. Avslaget kom som et lyn fra klar himmel. Må nevnes at han før hendelsen så og si bedyret sin kjærlighet. Det var bra kjemi da, men i litt hode, kanskje for godt til å være sant? Så fort?

 

så presterer fyren å ta kontakt igjen etter laaang tid og mener årsaken var kalde føtter. Go figure!( engelsk uttrykk) -det er bare bra å øke språkkunnskapen.

 

Anonymkode: 31129...bab

Dårlig unnskyldning. Han har selvfølgelig gjort det som føltes rett for han der og da som var å gå fra deg og bare drite i hele deg. Der det ikke ble fullt så kjekt som han hadde tenkt, så han ber om godt vær og prøver dempe ned sviket sitt til noen du skal kunne godta. Men en skal ha sykt dårlige personlige egenskaper for å klare bare snu ryggen til noen sånn som det der. Det krever sin egoist og er ikke noen man kan stole på i fremtiden. Når han handlet så egoistisk her, hvorfor skulle han IKKE gjøre det igjen liksom?

Anonymkode: a7d3e...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt går det an å få kalde føtter. 

Han sier jo selv at han fikk det

Anonymkode: 1b2ef...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det tror jeg går ann spesielt i startfasen av noe. Hvis de involverte har veldig forskjellig bakgrunn eller kultur så kan det godt hende det ikke alltid er det enkleste å bare hoppe inn i ting. 

Det kan også være tilfelle hvis noen har mange barn eller bor langt unna, holdninger i familien som f.eks rasisme så da er det klart at det er mye som kan sette en stopper for et forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det går an å få kalde føtter. En ting er å tenke ting, men når endringer virkelig skjer, eller det går opp for en, at ting i livet er endret, kan det for noen føles for mye. Når den personen har tenkt seg om, angrer den på at den trakk seg bort, og ønsker å prøve på nytt. Denne gangen vet de mer hva de går til. Så ja - det går an å få panikk/kalde føtter :) Menneskelig det.

Anonymkode: ead08...865

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er ikke et positivt karaktertrekk, tvert i mot, det er lavmål og være så avsskåret fra eget følelsesliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Hmm magefølelsen sier det er lavmål, ikke noe å samle på. I en utopisk verden ønsker jeg å tro på ord bedyrelser bekjennelser og hele den røkla der, men som oftest uttrykker handlinger mer enn det ord kan, i de fleste situasjoner. 

Hvordan bør jeg forkynne avslaget? Gni det inn? Hva?  Må sies jeg har møtt fyren et par ganger i ettertid, men nå er jeg bombesikker på at dette tullet er ikke noe for meg, vinglepetter med stor V.

 

Anonymkode: 31129...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Hmm magefølelsen sier det er lavmål, ikke noe å samle på. I en utopisk verden ønsker jeg å tro på ord bedyrelser bekjennelser og hele den røkla der, men som oftest uttrykker handlinger mer enn det ord kan, i de fleste situasjoner. 

Hvordan bør jeg forkynne avslaget? Gni det inn? Hva?  Må sies jeg har møtt fyren et par ganger i ettertid, men nå er jeg bombesikker på at dette tullet er ikke noe for meg, vinglepetter med stor V.

 

Anonymkode: 31129...bab

Kanskje ikke gni det inn, men kanskje være direkte og stå for dine egne verdier? 

F.eks si at du ikke vil være med en mann som mangler ryggrad i en så ekstrem grad fordi det ikke er noen å respektere eller stole på.  Jeg mener: hvis han angret så fryktelig hadde han kommet med en gang og ikke en evighet senere, så det er jo rimelig sannsynlig at han han trodde han kunne få noen bedre eller noe sånt typisk stort ego mannetull..

Anonymkode: a7d3e...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som at dere er altfor usikre til å date noen. Hadde det ikke vært en sånt problem så hadde det vært noe annet

Anonymkode: 0b246...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...