mmd Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Jeg har en kjembra fastlege, men liker ikke å gå til ham med mitt småtteri Så, til dere som er som meg, ville dere gått til legen med følgende symptomer: -siste halvannet året: uregelmessig/forandret mens (straks 46 år) - siste par ukene: mye kløe nedentil (aldri skjedd før) - siste dagene: sinnsykt tissetrengt hele tiden, på do 20 ganger daglig. Ikke vondt, ikke UVI (har testet). Ellers i fin form/frisk og rask, trimmer ganske mye, gått ned noen kilo i det siste.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Nei, det hadde jeg ikke. Vil vel tro det er vanlig at mensen begynner å kødde seg litt når det nærmer seg slutt på den, og da får man jo fort sopp eller lignende (som fint behandles med reseptfrie midler hjemme). Tissetrengt er vel alle kvinnfolk Anonymkode: 91ec9...e09
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Uregelmessig og forandret mens kan vel forventes i din alder så akkurat det trenger ikke være grunn til å gå til legen. De andre to punktene kan være verdt å sjekke ut. Spesielt det med at du er tissetrengt. For alle kvinnfolk er ikke tissetrengt, nei (bare tull på AB'en over her). Jeg regner med du vet hvor mye du drikker sånn at du vet om det er logisk at du tisser så mye. Om ikke annet er det verdt å sjekke, så du kan få hjelp for de plagsomme symptomene. Anonymkode: 602ae...32b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uregelmessig og forandret mens kan vel forventes i din alder så akkurat det trenger ikke være grunn til å gå til legen. De andre to punktene kan være verdt å sjekke ut. Spesielt det med at du er tissetrengt. For alle kvinnfolk er ikke tissetrengt, nei (bare tull på AB'en over her). Jeg regner med du vet hvor mye du drikker sånn at du vet om det er logisk at du tisser så mye. Om ikke annet er det verdt å sjekke, så du kan få hjelp for de plagsomme symptomene. Anonymkode: 602ae...32b De fleste jentene jeg kjenner har vært til svære utredninger for at de syns de må tisse hele tiden, og alle sammen har fått beskjed om at det er psykisk og de må bare øve på å holde seg. Selv må jeg tisse ofte i perioder, og lite i andre perioder. Varierer vel for alle. Anonymkode: 91ec9...e09
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Nei, det første høres normalt ut for din alder, det neste har gjerne sammenheng med det første. Hadde sett an det siste. Hvis det vedvarer ville jeg gått til lege. Anonymkode: 753f0...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Overgangsalder vil jeg tippe, men det skader jo ikke å ta seg en tur til lege for å spørre. Anonymkode: 7328a...084 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå