Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen og jeg skal unne oss ei uke alene i syden rundt september 2018. Men vi aner ikke hvor vi skal dra! Det bør være rimelig og både reise/bo, spise osv. Altså, ikke Praha priser, men forventer jo lavere priser enn hjemme😄 Ønsker også sol og sommer, deilig vann, fin strand, gjerne hotell i nærheten av stranda. Kort vei til gater med restauranter og smånips-butikker. Forslag? Er så lite bereist, men har vært på kypros og er litt kjent der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver er stort sett alle reisemål i Hellas og Spania

Anonymkode: 0a5f0...326

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler Aruba eller Zanzibar

Anonymkode: ea2ec...7c0

Skrevet

Da vil jeg anbefale hotel Horizont  i  Baska Voda  i  Kroatia. 

https://www.ving.no/kroatia/baska-voda/hotel-horizont

Du flyr dit på 2,5 time hvis du reiser fra Sør eller Østlandet.  Tar du halvpensjon  på dette hotellet får du mye mat for en billig penge.

Jeg vet for jeg har bodd der 14 dager.  Deilig temperatur,  akkurat passe  stort sentrum og det er gåavstand  fra dette hotellet.

Innendørs og utendørs  basseng.  Spa og frisør.  Krystallklart vann og ren strand. Mange koselige restauranter  og du får en pizza pluss 2 cola for 80 kroner.  Og så har landet mange flotte utflukter å by på.   Enkelt å komme seg rundt på sykkel og med lokalbuss. Og fine tilrettelagte tur veier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...