Elnais Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Mannen og jeg skal unne oss ei uke alene i syden rundt september 2018. Men vi aner ikke hvor vi skal dra! Det bør være rimelig og både reise/bo, spise osv. Altså, ikke Praha priser, men forventer jo lavere priser enn hjemme😄 Ønsker også sol og sommer, deilig vann, fin strand, gjerne hotell i nærheten av stranda. Kort vei til gater med restauranter og smånips-butikker. Forslag? Er så lite bereist, men har vært på kypros og er litt kjent der.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Det du beskriver er stort sett alle reisemål i Hellas og Spania Anonymkode: 0a5f0...326 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg anbefaler Aruba eller Zanzibar Anonymkode: ea2ec...7c0
caroprins Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Da vil jeg anbefale hotel Horizont i Baska Voda i Kroatia. https://www.ving.no/kroatia/baska-voda/hotel-horizont Du flyr dit på 2,5 time hvis du reiser fra Sør eller Østlandet. Tar du halvpensjon på dette hotellet får du mye mat for en billig penge. Jeg vet for jeg har bodd der 14 dager. Deilig temperatur, akkurat passe stort sentrum og det er gåavstand fra dette hotellet. Innendørs og utendørs basseng. Spa og frisør. Krystallklart vann og ren strand. Mange koselige restauranter og du får en pizza pluss 2 cola for 80 kroner. Og så har landet mange flotte utflukter å by på. Enkelt å komme seg rundt på sykkel og med lokalbuss. Og fine tilrettelagte tur veier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå