AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Gjerne med kort avstand til promenaden. Anonymkode: a2b90...93c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjerne med kort avstand til promenaden. Anonymkode: a2b90...93c Brice hotel i Nice er bra. Det er vårt faste hotell når vi reiser dit. Ligger ikke langt fra promenaden, rommene er nyoppussede, de ansatte er hyggelige og så har hotellet en liten grønn hage. Anbefales Anonymkode: 9efa5...578
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Brice hotel i Nice er bra. Det er vårt faste hotell når vi reiser dit. Ligger ikke langt fra promenaden, rommene er nyoppussede, de ansatte er hyggelige og så har hotellet en liten grønn hage. Anbefales Anonymkode: 9efa5...578 Takk for svar  Skal sjekke det ut  Er frokosten bra? Anonymkode: a2b90...93c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 På 07/11/2017 den 11.58, AnonymBruker skrev: Takk for svar  Skal sjekke det ut  Er frokosten bra? Anonymkode: a2b90...93c Jeg har ikke smakt frokosten, men skal tilbake i desember og da vurderer jeg å bestille frokost. Det blir en kort tur og da slipper jeg å bruke tid på å finne mat Den ser god ut, av det lille jeg har sett Anonymkode: 9efa5...578
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå