AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Hadde sterke smerter i fot pga kramper... hverken paracet eller annet hjalp. Prøvde så morfin 10 mg som lege har skrevet ut.... null effekt. ble bare kvalm. Eneste som hjalp kortvarig var å gå....og riste foten og tøye. . så roet smertene seg er kvarter. Så pån igjen. Skal til lege i morgen. Tok b12 tabl i går og i dag og føler meg mye bedre.... kan smertene skyldes b12 mangel? Hadde d påvist for en stund siden, men ikke tatt tilskudd siden i sommer pga normale prøver. Anonymkode: 8d887...b8a
Gjest The ceiling lamp Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Jeg kan ikke svare deg, men jeg lurer veldig på om legen har gitt deg morfin mot krampe i foten?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Mot en annen smerteplage jeg har. Anonymkode: 8d887...b8a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mot en annen smerteplage jeg har. Anonymkode: 8d887...b8a For å svare på spørsmålet: absolutt alle vitaminer og mineraler har som potensielt symptom på mangel kramper/rykninger/muskelsmerter. Så det kan være b12. Eller kalsium. Jern. Magnesium. Eller de andre b-vitaminene. Eller e, k, eller d-vitamin. Eller en salig blanding av flere. Anonymkode: 55144...87a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Det hjelper ofte å massere i området rundt der som krampen sitter. Det har hvertfall hjulpet meg masse Anonymkode: f68d7...7a0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For å svare på spørsmålet: absolutt alle vitaminer og mineraler har som potensielt symptom på mangel kramper/rykninger/muskelsmerter. Så det kan være b12. Eller kalsium. Jern. Magnesium. Eller de andre b-vitaminene. Eller e, k, eller d-vitamin. Eller en salig blanding av flere. Anonymkode: 55144...87a Jeg har også fått påvist d vitaminmangel til tross for at jeg har tatt tilskudd... kanskje dosen bør økes. Anonymkode: 8d887...b8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå