Gå til innhold

smerte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sterke smerter i fot pga kramper... hverken paracet eller annet hjalp. Prøvde så morfin 10 mg som lege har skrevet ut.... null effekt. ble bare kvalm. Eneste som hjalp kortvarig var å gå....og riste foten og tøye.

.  så roet smertene seg er kvarter. Så pån igjen. Skal til lege i morgen. Tok b12 tabl i går og i dag og føler meg mye bedre.... kan smertene skyldes b12 mangel? Hadde d påvist for en stund siden, men ikke tatt tilskudd siden i sommer pga normale prøver.

Anonymkode: 8d887...b8a

Videoannonse
Annonse
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg, men jeg lurer veldig på om legen har gitt deg morfin mot krampe i foten?

Skrevet

Mot en annen smerteplage jeg har. 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mot en annen smerteplage jeg har. 

For å svare på spørsmålet: absolutt alle vitaminer og mineraler har som potensielt symptom på mangel kramper/rykninger/muskelsmerter. Så det kan være b12. Eller kalsium. Jern. Magnesium. Eller de andre b-vitaminene. Eller e, k, eller d-vitamin. Eller en salig blanding av flere.

Anonymkode: 55144...87a

Skrevet

Det hjelper ofte å massere i området rundt der som krampen sitter. Det har hvertfall hjulpet meg masse

Anonymkode: f68d7...7a0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på spørsmålet: absolutt alle vitaminer og mineraler har som potensielt symptom på mangel kramper/rykninger/muskelsmerter. Så det kan være b12. Eller kalsium. Jern. Magnesium. Eller de andre b-vitaminene. Eller e, k, eller d-vitamin. Eller en salig blanding av flere.

Anonymkode: 55144...87a

Jeg har også fått påvist d vitaminmangel til tross for at jeg har tatt tilskudd... kanskje dosen bør økes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...